Vrijdagmiddagtopic: Fun4Two

Goedemiddag beste horlogevrinden,

Het is weer vrijdagmiddag, dat betekent horlogepraat!

Vorige week vroeg ik jullie advies voor een betaalbaar (±1000,00) alternatief voor een ladyjust voor mijn vriendin.

Dat heb ik geweten. Het advies varieerde van “koop een stofzuiger”, “laat het haar zelf betalen” tot "verkoop je sea-dweller en koop iets moois voor haar".

Ik heb het advies eens op mij laten inwerken en bedacht me het volgende.

Wat nou als ik inderdaad die sea-dweller verkoop en matchende horloges terugkoop. Welke horloges zouden dat dan zijn?

Oftewel, Fun4Two (naar het immer stijlvolle etablishement in Moordrecht).

Vereisten:

• Enigszins matchend qua uiterlijk en kosten
  • Te betalen vanuit de opbrengst van een redelijke sea-dweller 126600
  • Zwitserse makelij
  • Passend voor een feestelijke gelegenheid.

Ter inspiratie zie je hieronder mijn vriendin en ik, kom er maar in ANWB koppel!

14 likes

His and her Subs?

2 likes

Het ANWB koppel kende ik al (mijn dame en ik hebben matchende Baume & Mercier Transpacifics).

Dat etablissement te Moordrecht heb ik net gegoogled. Ik hoop dat de IT-er hier niet al teveel vragen gaat stellen… :flushed::flushed:

Laten we zeggen dat ik daarmee dus nog niet bekend was.

2 likes

Cartier Tanks, en dan gewoon die Dweller houden

(En nooit meer zo samen gaan fietsen, djeez)

5 likes

Een leuk setje Aqua Terras?

Allebei een Cartier naar keuze lijkt mij ook een goede optie :slight_smile:

12 likes

Doe maar niet

2 likes

oehh nice! heb je plaatjes van jullie exemplaren?

Oeps! excuses

Nooit geweten dat de seamaster een dameslijn had, erg mooi en met Cartier kun je eigenlijk niet fout gaan he…

1 like

De damesversie met een perpetual calendar chrono Piaget P212 uurwerk. De herenversie heeft een Lémania.

No sweat. Ik heb de link naar dit topic even bewaard en geef jou gewoon de schuld. Dat ik rare horlogehobbies heb weet de IT-er al en dat is al onschuldig geacht :sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zoiets als wat ik in huis heb gehaald?

Van die tent in Moordrecht heb ik ooit wel eens wat voorbij zien komen. Schijnt dat de HFLE organisatie daar een avondje organiseert in mei.

1 like
  • Cartier Tank of Santos
  • Christopher Ward The Twelve in 40mm voor jou en 36mm (The Halo?) voor haar
  • Rolex Oyster Perpetual vind je in 28, 31, 34, 36 en 41mm en in verschillende versies/kleuren
  • Die Omega Seamasters zijn ook leuk!
1 like

2 likes

Zelf in te vullen welke je weg geeft en zelf houdt :innocent:

4 likes

Nice!

haha gelukkig, stuur maar door!

Ik zet hem in de agenda, eens zien hoe het balanswiel van de gemiddelde forumbezoeker staat afgesteld. Zo leer je elkaar toch steeds beter kennen!

@JohnvdT ik zie dubbel! wel strak zo.

@RobinH we hebben ooit een middag in Parijs besteed aan Swatch dealers bedelen om een moonswatch. Sindsdien is moeders de vrouw maar al te goed op de hoogte van de verschillen. Ik vrees dan ook dat ik met het plastic exemplaar blijf zitten…

2 likes

Omega Constellation?
Als je echt graag wil je matchen…

Lijkt me ongeveer je budget, niet?

1 like

Tag Heuer Carrera

3 likes

Ook in mooie uni-variant te krijgen :grin:

2 likes