Vrouwen hebben niks met horloges? Think again!

Zeker. Ik ga over 8 maanden met pensioen dus ja, dan kijk je toch naar een extra passie erbij.

3 likes

Plees ik smeek je, geen aangifte doen. Schadeclaim hier en schade claim daar. Heb medelijden met mij Plees :rofl: :rofl:

1 like

Ik bedenk me zojuist hoeveel plezieriger het toch is om dit verhaal te lezen en deze foto’s te bekijken i.p.v. de zoveelste reactie over investeringen, waardestijgingen e.d…

Bedankt daarvoor!

11 likes

Er zijn mensen die zich met horloges inlaten om indruk te maken. Over hoeveel geld of macht of aanzien ze wel hebben. Of om uit te stralen dat ze toch wel echt een man zijn, omdat er onder de oppervlakkige branie daarover toch wat onzekerheid schuilt. Niks van dat bij Sajo. Pure onvervalste passie, en niks meer.

7 likes

Uit eerdere Posts van @Sajo had ik al begrepen dat ze verstand had van uurwerken en gereedschappen.
Daarbij ging ik uit van iemand met een gemiddelde werkplaats en bovengemiddelde kennis. Dat had ik dus fout.
Hier zie ik iemand die een wandelende encyclopedie blijkt en meer gereedschappen heeft dan de fabriek waar het gemaakt wordt/werd.
Chapeau!

6 likes

Ik denk dat Ferry hierdoor op het verkeerde been is gezet.
Ik was ook in de veronderstelling dat jij @Onrust een vrouw was.
Blijkt maar weer dat ook mannen leuke stukjes kunnen schrijven. :wink:
On topic. Uit dit verslagje en het andere verslag van Sara blijkt duidelijk dat het NIET zo is dat iedereen alles kan leren.
Al zou ik 100 jaar dag en nacht studeren dan zou ik dit nog niet een klein beetje kunnen benaderen.

3 likes

Wat prachtig om dit te lezen. Wat een passie. Bedankt voor het delen.

2 likes

Mijn vrouw is (mede door mijn interesse) ook met het horloge virus “besmet” :wink: en heeft de afgelopen tijd een leuke collectie opgebouwd :blush:

6 likes

Kunnen we elkaar een hand geven, eens A-technisch, altijd A-technisch :wink:

1 like

Wow, fantastisch verhaal. Een echte powervrouw.

Jaloersmakend gereedschap en vooral ook die leuke houten kastjes vol met laatjes. :heart_eyes:

2 likes

Mooi stuk en wat een vakvrouw. Geweldig!

2 likes

Niet mee eens. Als je het echt wilt, kun je het leren. Maar het zal moeite en tijd kosten.

3 likes

geweldig leuk verhaal met veel waardering voor vrouwen. kan ik als man heel erg waarderen.

2 likes

Wat een collectie :ok_hand: leuk verhaal om te lezen ook :+1:

1 like

Dat dacht mijn vader vroeger ook, maar uiteindelijk heeft die het opgegeven. Maar slopen kan ik als de beste. Maar ik heb gelukkig weer andere kwaliteiten, heb het echt wel geprobeerd hoor. Maar uiteindelijk moet je weten waar je mogelijkheden liggen en waar je onmogelijkheden liggen. :wink:.

1 like

Hmmm. Misschien had je gewoon zin om je andere kwaliteitwn te ontwikkelen

1 like

Wat een leuk verhaal met bijbehorende plaatjes!
Bedankt, heerlijk om te lezen!

1 like

Mooi verhaal en wat een prachtige collectie. Ze kan zo een klein museum beginnen. Erg mooi om te zien.

1 like

Wat een atelier! Mensenlief.

Doodzonde dat @Sajo er intussen niet meer is - account bestaat niet meer, threads foetsjie. Wellicht door de shitstorm van onlangs. :neutral_face:

2 likes

Nee, echt? Dat is balen! Een gemis voor het forum :woozy_face: :face_with_raised_eyebrow:

1 like