Vrouwen(-pols) met 45mm turtle?

Zijn er vrouwelijke forumleden met een 45mm Turtle? Ik twijfel nog om er 1 te kopen (maar hij ligt al in mijn mandje) :see_no_evil: omdat ik me afvraag of hij te groot is. Ik zou wel eens een foto willen zien van een turtle om een smalle pols.
Mannen met vrouwenpolsjes mogen ook reageren :smile:

2 likes

Hier een Turtle op mijn 16,5 cm vrouwenpolsjes. Kan prima.

image

9 likes

@anon50762135EV

7 likes

Haha, zo word ik zelden genoemd. ‘Jochie’, ‘vlegel’, ‘belhamel’ of ‘hee’. Dat wel. Dat ik ‘man’ ben genoemd dat is lang geleden. :upside_down_face:

4 likes

Hier op mijn 16,5cm pols. De crafter blue band maakt m niet kleiner, maar draagt wel heerlijk!

1 like

Hier een plaatje van internet op zo’n kippenvleugeltje.

Mijn ongevraagde mening; vrouwen met duikers zijn stoer. Vrouwen met 44mm duikers, mweh… er is ergens een grens.

7 likes

:joy:

Meningen mogen altijd hoor :wink:

Dat is precies de reden waarom ik twijfel. Ik vind de Dawn Grey zo mooi maar het formaat… (size does blijkbaar toch matter)

En ik merk nu dat het op een behaarde 16,5 mannenpols toch weer anders is dan op een 16,5 vrouwenpolsje.

Heren bedankt.
Ik denk er nog even over na.

5 likes

@TenebraeNoctis volgens mij hebben ze je hulp hier nodig.

1 like

44mm komt alleen door de cushion case. Er zijn legio 42mm duikers (mss ook wel 40mm) die veel groter dragen dan een 44m turtle. Hij is ook eigenlijk niet groter dan een 42mm SKX.

Hier mijn turtle op een 16.5 pols

3 likes

Wanneer is een horloge te groot? Te groot voor wie? Vindt je omgeving 45mm te groot? Vind je dat zelf?
Leg jezelf geen beperkingen op. Als jij een 45mm wilt dragen moet je dat doen!
Of het lekker draagt is een 2e, dat moet je zelf ervaren. Ik vind persoonlijk een 42 mm al groot en mijn polsen zijn 20 cm.
Als je hem echt graag wil hebben moet je hem kopen maar je zegt zelf al dat je twijfelt. En bij twijfel adviseer ik altijd niet doen. Maar goed, dat is dan ook slechts mijn mening.
Succes met de keuze!

7 likes

Jouw buik is een cushion case.

Ik vind een SKX vele malen kleiner dragen dan zo’n frisbee Turtle. Maar dat zit ongetwijfeld tussen de oren. Ik heb laatst voor Bouke die SKX met dat top hat saffier gebouwd, waardoor de afmetingen op papier groter werden. Toch ging hij kleiner dragen omdat de lijnen van insert-glas onderbroken werden. Snappen we het nog? :thinking:

4 likes

Ik vond de turtle te groot voor mijn polsen van 18cm. Jammer genoeg had ik dat ook bij de shogun. De tuna daarentegen draagt top!

2 likes

Helpt het iets als ik zeg de turtle verschrikkelijk te vinden? Grote polsen, kleine polsen, het maakt niet uit. Lompe dingen, dan liever zo’n koddige topzware SKX. Of een Sub. Of een Combat. Of wat dan ook, een nautilus voor mijn part. :grinning:

2 likes

Is er geen HF-lid of winkel in de buurt met een turtle? Een keertje langsgaan om te passen?

1 like

De Mini Turtle draagt fijn op een klein polsje (16cm)

7 likes

Je kan de Fiffer proberen, maar voordat je aan de beurt bent is het waarschijnlijk maart 2019 :joy:

1 like

Wil jij je eigen problemen niet op andere afspiegelen? Bijvoorbaand denk he chef sjoemelbuik

Inderdaad, hoe zon horloge draagt hangt van zoveel factoren af. Enige manier om het 100% zeker te weten is door hem gewoon zelf te passen.

2 likes

:joy:

Ik heb Eef net ook een paar mini Turtles in PB gestuurd. Ik denk dat die veel beter bij haar passen.

2 likes

Je voorbeelden van alternatieven hebben iig wel bijgedragen aan de beslissing om nog even verder te kijken. Thanks!

Dat denk ik ook! Dankjewel

1 like