Vrouwen(-pols) met 45mm turtle?

Wat anderen vinden maakt me niet zo heel veel uit. Het is meer dat ik zelf stoer of sportief oké vind, maar dat het niet te mannelijk moet zijn. En dat is soms lastig. Mijn Seiko solar vind ik erg mooi maar hij is zo onvrouwelijk dat ik hem toch meestal verstop onder een blouse of jasje. Als een soort guilty pleasure :wink: En dat is zonde dus lesson learned wat dat betreft.

2 likes

Niet luisteren hoor :shushing_face::shushing_face: Zo’n Turtle is gewoon een heel gaaf Seiko icoon. :sunglasses:

Ik vind dit ook wel een mooi stoer en sportief horloge dat toch vrouwelijk is

1 like

Zeker! Erg mooi inderdaad. Welke is dat? (Sorry ben nog leek)

Hoi, ik heb een paar turtles en andere grote seiko’s zoals samurai, skx. Eerst groot gekocht en daarna kleinere gekocht, oa mini turtle en skx013 (mini) . De gewone skx is de middenmoot en is echt wel draagbaar voor een vrouw. Wat de gewone turtle betreft neem je beter een donker kleur, zwart of blauw, valt sowieso minder op dan een exotische versie. De padi Turtle is super tof horloge maar lijkt groter dan m’n blauwe turtle. Lang verhaal kort, als je ze mooi vindt moet je ze gewoon kopen. Als je ze nu al op zicht te groot vindt zeker mini turtle of skx. Ik verkies nu wel de mini turtle qua formaat maar vind de vormgeving van de grote nog steeds beter.

<a class=“attachment” ps @Mas

8 likes

Mooi hoor :+1::+1:

1 like

ik dacht meer aan “toekomstmuziek” :wink:

1 like

Turtle op kleine polsjes:

Da’s beter:

2 likes

Danke, maar vind je dat echt of vind je ze eigenlijk ook te groot? Sowieso, er zijn modemerken (oozoo, cluse, 20 euro horror) die eruit zien als ufo’s en die worden ook vlot gedragen.

1 like

Dat is een Rolex 116520. Enorm leuk horloge maar het was meer een forumgrapje, heel andere prijsklasse :wink:

hear hear

1 like

Mooi! En dank voor je rijk geïllustreerde antwoord.

1 like

Gewoon doen dan. Je weet eigenlijk al wat je wilt !! :smiley:

3 likes

Oh ik ga wel lekker qua graphappen :joy:

3 likes

Toch niet gedaan wegens te veel twijfel. En als vrouwen iets weer uit hun mandje halen hebben ze écht te veel twijfel :grimacing:

3 likes

Mijn vrouw noemt dat gewoon “shoppen”

1 like

Ja dat vind ik echt. Ik vind het vreselijk mooie horloges die turtle’s maar niet voor mij. Ik zou eigenlijk ooit nog graag een captain willard willen maar dat gaat hem gewoon niet worden. Doe mij dan maar een tuna.

Ach en die modemerken, wie is er niet groot mee geworden.

Hoi Eef @Sietj
Gewoon voor de Fiffer inschrijven.
Ik heb m nu en heb bescheiden polsen.
Maar valt zeker niet groter dan een SKX of andere 42mm duiker.

1 like

Ik sta na @cdg op de lijst voor de fiffer, ik zal mn vriendin hem dan eens om laten doen en een plaatje schieten, krijg je een indruk van hoe het er uit ziet :wink:

1 like

Life is short and than you die.
Een bietje voort mak’n oale! :grin::+1:

1 like

Even on topic, qua formaat zou het misschien kunnen maar er is ook nog het gewicht
wat vrij aanzienlijk is bij de turtles en de skx-en.
Daar moet de lady-TS ook maar net trek in hebben :wink:

1 like

Hahaha dat is mien pols en die is geen 16.5cm :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes