Vrouwen(-pols) met 45mm turtle?

Haha yup.:joy:

Bij een 16.5cm pols had ik deze amigo nooit gekocht :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Wel, wat gaat het worden? @Sietj

1 like

Als kwarts (eco drive) geen probleem is, dan zou je ook nog de citizen promaster marine in de 34mm versie kunnen overwegen. Echte duikerlook met bescheidener formaat dan de seiko’s.

2 likes

Klinkt misschien onlogisch, maar aan een vrouwenpols vind ik een 44mm Panerai het mooist staan. Ik denk dat als je de Turtle casual draagt het heel mooi staat. Voor bij meer formele kleding staar denk ik een damesrolex of Omega wat chiquer.

1 like

Nog geen idee :sweat_smile:
In ieder geval niet de Dawn Grey turtle, hoe mooi ik hem ook vind. Ik ga me uiteindelijk toch storen aan het formaat denk ik, en hoewel hij hier in no time verflipperd zal zijn is dat niet wat ik voor ogen heb bij aanschaf van iets nieuws.
Het zal waarschijnlijk een duiker worden met blauwe of groene wijzerplaat en bezel tot max 40mm. Dus ik heb al een richting. En geen haast, dus ik kijk rustig rond.

1 like

Probeer de SKX 013 :+1:
Dat is de mid size 007

2 likes

Dat is inderdaad ook een dingetje. Onder de kleding die ik op mijn werk draag kan geen echt stoere dikke duiker. In het weekend ben ik meer casual en kan het wel. En dan zou ik geen vrouw zijn als ik niet the best of both worlds zou willen :blush:

Ja! Die had ik inderdaad al op mijn netvlies!

1 like

Kan je niet fout mee gaan denk ik.

1 like

Ik dacht dat ik de enige was met zulke polsjes. 16,5 ook hier, (17 op een goede dag :star_struck: )

2 likes

Haha hier gewoon 17,5. Was 17,2. Kwestie van een nauwgezet @SuperC dieet. :fries::hamburger:

3 likes

Je houdt net iets teveel Wokkels in dat knuistje vast, luiwammes

3 likes