Waar ben je nog steeds benieuwd naar?

Na ‘wat draag je vandaag’ ‘grootste miskoop’ ‘wat had je willen dragen vandaag’ nu de vraag: welk horloge heb je nooit gekocht, maar blijf je wel benieuwd naar.

Mijn eeuwige twijfel horloge: Ronde Croisiere de Cartier 42mm,10mm dik, zat perfect, maar qua stijl te klassiek? Niet gedurfd, ook gezien de prijs van 5000,-

3 likes

Een soort horloge bucketlist ?

1. Tudor BB rode vezel op staal
  2. Omega Speedmaster
    Plaatjes overbodig denk ik :grin:
1 like

Nou meer een soort ‘nooit gekocht, maar toch benieuwd naar’ lijstje

Speedy
Tudor Pelagos
…en nog wel wat horloges…:rofl:

Dus gewoon een “Wat had je willen dragen vandaag?” :joy:

Nou, bij deze. “Benieuwd naar…” :roll_eyes:

3 likes

Niet heel veel eerlijk gezegd. Meeste horloges die ik graag wilde hebben, heb ik gehad of nog steeds in bezit. Ook even rekening houdend met budget, dat wel…:wink: Ga geen 10k plus voor een horloge uitgeven. Weinig moois ook daarboven behalve Daytona.

Maar wellicht nog eens een GMT Master of Tudor BB. El Primero ook wel. En een mooie Colt Chrono of zo.

Cartier Santos!

:face_vomiting: Wat een draak van een circushorloge. Lever je daar ook een wasmachine bij?

1 like

Zei de man die een oversized Seiko draagt :full_moon_with_face:.

is stijltje…:nauseated_face:

Ik vind hem prachtig, qua model, maar die kleur…

1 like

42 mm pipo. :wink: Meneer heeft een DJ 36 en ineens is alles boven de 36 mm een wandklok. :smile:

Check.

Misquote me niet, tukker. :joy:

Dan moet je geen aannames doen over wat ik denk.

Iemand mag best een 43mm duiker dragen, als die de pols ervoor heeft. Jij wil met het horloge rondlopen, niet andersom.

1 like

Ach ieder z’n ding. :wink: Ik laat me niet tegenhouden door formaat. Jij normaliter toch ook niet? :wink:

Heel bescheiden. Maar ben al tijd benieuwd naar SARB035. Wat voor mij? Of toch te dressy? Draag namelijk bijna altijd een duiker.

3 likes

Gewoon eens doen idd…is een mooi model. :ok_hand:

1 like

Heel benieuwd! :thinking:

5 likes

nooit gekocht of kunnen kopen :drooling_face:

1 like

Zo’n stuk meteoriet om je pols lijkt me wel wat… Wat houdt me tegen…? Prijs en nog nergens life gezien…