Waar bewaar jij je horlogecollectie in?

In een kastje

18 likes

Zo, dat is veel Hans! :slightly_smiling_face: Ik zie meestal de mooie Orissen en Omegas voorbij komen. Krijgen de anderen ook wel eens draagtijd?

1 like

Meestal heb ik toch de Omega’s om, met de Orissen ben ik gek genoeg heel zuinig. Het Audi horloge heb ik vaak om als ik m’n zoon zie (van hem gekregen). Er zijn drie horloges die m’n vader v.a. de jaren vijftig heeft gedragen. Een paar horloges heb ik zelf opgeknapt en bewaar ik, of geef ik misschien een keer weg. De Invicta is m’n kortebroekenhorloge. De Speedmaster Silver draag ik het meest.

3 likes

Indrukwekkend!

1 like

Paar elcheapo dozen via ebay, voldoen vooralsnog…

3 likes

wowieee :slight_smile:

Jezus, wat hebben jullie veel horloges. Ik zou er onrustig van worden.

17 likes

Vette spullekes hier heeren. Ik stop de mijne gewoon in een afsluitbare houten kast in m’n studeerkamer en die ik om mijn pols heb als het bedjestijd is gaat op het nachtkastje.

Mooie rol, waar heb je die laten maken?

Als level-1 mag ik nog niet verkopen :slight_smile:

Er zijn genoeg plaatsen waar je horloges kan verkopen buiten HF.

Je doet nu een RLCtje. Jij hebt ook veel meer horloges in de “side collection”

1 like

Soms drie a vier Rollies voor den handel die ik nooit en te nimmer op HF zal posten. Nu maar twee.

Ik heb verder alles verkocht! In mijn “oude” watch roll zitten nu bandjes en de Bergeon tool.

Je mag twee keer gokken. :sunglasses:

Alle Seiko’s zijn weg? :open_mouth: Je had toch een stuk of 5 SKXen nog?

Ja. Ik heb nog ergens een blauwe Squale 1545 in onderdelen liggen, dat is het wel.

1 like

In de originele dozen

wat is daar de gedachte achter dan?

Zelf gemaakt? De initialen erop zijn geweldig.

Deze:


In:
Breda-kluisoverzicht-1

2 likes

HF is voor de lol, niet voor den handel.

Nee hombre, ik kom niet verder dan een knoopje aan mijn overhemd zetten.

Hier moet je zijn. Als je het codewoord DIKKE BIPS doorgeeft krijg je meteen korting, dan weet Wesley genoeg.

8 likes

Die Everest rol is wel heel akelig mooi zeg.

2 likes