Waar bewaar jij je horlogecollectie in?

Ik ga der een tweede bij kopen. Echt een top roll​:ok_hand:t3: @MannetjeMar wist jij niet een adres in Duitsland waar je ze kan bestellen? Scheelt mij 120 euro invoer kosten :joy:

1 like

Even uit mijn hoofd… maar google even op Olfert und Co!

Edit: misschien krijgen we een beetje korting als we er eentje extra bestellen! Ik stuur je even een pb

3 likes

Ik zie op hf de fraaiste kisten etc voorbij komen. Mijn one piece collection ligt -nu we aan het verbouwen zijn- onderin mijn sokkenlade. Tenminste, daar heb ik hem in gegooid voor de verbouwing begon. Over 3 weken zijn we klaar en hoop ik hem daar weer aan te treffen…

Misschien wat suf, maar ben ik de enige die zich afvraagt waar die lege horlogekast voor is?

1 like

Cool. Laten we kijken of we er 10 HF leden bij kunnen krijgen voor een bestelling :crazy_face:

2 likes

Hm, als je besteld krijg je 10 HF leden erbij? Als slaaf? :stuck_out_tongue:

1 like

Het is een foto uit juli, toen had ik de bezel van mijn Oysterquartz DD opgestuurd naar Engeland om opnieuw te laten slijpen.

Hij zit nu weer in elkaar:

Korte versie: Het was leuk voor de foto.

8 likes

Haha zo bedoelde ik het niet. :crazy_face:

Taco :sunglasses:

3 likes

Ik heb jouw huisvlijt cursus gevolgd voor de kussentjes, moest wel een ijzerzaagje aan te pas komen, binnenwerk was van plastic😄

Op het nachtkastje.

In de kast.

En zoals hierboven gezegd maakt onze gevallen strijder heel mooi spul.

Dat schaaltje komt mij bekend voor. Jaren '50 of '60 ?

Nog niet zulke mooie als jullie mensen maar vind mijn bewaar kistje ook leuk :slight_smile:

3 likes

Klopt, eind jaren 50 denk ik.

Gewoon in de kledingkamer.

2 likes

Is die kledingkast van jou echt zo mooi gemodelleerd? Het lijkt wel een luxe herenzaak.

2 likes

Ja echt waar. De vrouw wilde een kleding kamer. Nou goed…als ik mijn schoen fetisj dan mag uitstallen. Dus geregeld. :wink:

1 like

Wauw Han je hebt er zelfs 1 zonder uurwerk tof.:smile::smile:

1 like

8 likes