Waar bewaar jij je horlogecollectie in?

Het staat allemaal in off-topic, als je ver genoeg terugscrollt (oktober '19). Maar ik ga hier verder geen “voer” meer aanleveren. Heb ruimschoots steun van/aan andere forumleden gehad destijds.

1 like

Waarom zou jij niet gewoon net als iedereen dat moeten verdienen? Gewoon genoeg meelezen en posten dan kom je er vanzelf :slight_smile:

Dank en groet

1 like

Hm, je bent lid sinds 25 juli. Als je regelmatig post, ben je er waarschijnlijk tussen nu en een maand.

image

1 like

Ik vind zo’n Omega logo in het leer heel mooi. Zou ik een mooi idee zijn bij het maken van een leren bandje. Iemand enig idee hoe je dat doet? Is dat drukken of branden?

2 likes

Meestal drukken… zoeken op iets van leather stamp

En dus verboten alhier :sunglasses:

Mooie manier van opbergen :+1:
Kan je deze ook gebruiken als je op staal hebt?

1 like

Een mooi lederen etui waarin de bandjes niet opgevouwen worden en een bracelet niet de caseback beschadigt voor een prijs die nog een vakantie mogelijk maakt, post-corona

1 like

Nagevraagd en zou moeten kunnen ja. Ben zelf ook heel benieuwd.

1 like

Oke. Top. Erg mooi etui.

Die is ook mooi, watvoor is dat?

Dan moet je niet een TH Monaco, of een Panerai, of iets met een afwijkende kast in de verzameling hebbende

Ik heb deze koffer:

https://m.kish.nl/nl/423453/gisoni-zoza-horlogekoffer-24-st/?affiliatenetwork=googleshopping&gclid=CjwKCAjw2Jb7BRBHEiwAXTR4je4X6X2dTtivbvmlGAH4Xi51u3MbxanhbYmMJ__a9olGW14GiaMOKhoCbzcQAvD_BwE

Bevalt goed! Enig nadeel is dat er geen slotje opzit.

deze van Windrose klikkerdeklik

1 like

Bedankt voor de link! Heel mooi voor een zachte prijs zeg, heb je hem al een tijdje en hoe bevalt ie?

1 like

Het Omega logo an sich is te algemeen om het te kunnen bestempelen (See what I did there?) als imitatie, maar ik snap je insteek.

Niet gaan combineren uiteraard met tekst en lettertype van Omega dan is er stront aan de knikker.

Maar ik snap je insteek.

prima, klein en plat genoeg voor in een lade, voor mij tilbaar en de horloges zitten er mooi, als om de pols, in. Geen beschadigingen op de achterkant door een bracelet of raar opgevouwen lederen bandjes. Kan ook prima mee op reis.

1 like

Lijkt me stug, het omega logo is gewoon een vastgelegd beeldmerk. Een omega logo is een ander verhaal

Maar dan koop je deze case toch ook niet?

Allemaal niet zo problematisch hoor :grin: