Waar bewaren jullie de horloges

Waar bewaren jullie de horloges. In een apart kluisje bijvoorbeeld. Dat lijkt me het meest voor de hand liggend. Maar ben toch benieuwd. Denk er ook hard over na om een kluisje aan te schaffen.

1 like

Op het nachtkastje :upside_down_face:

3 likes

Onder een losse plank in de vloer. Nee gewoon op mijn slaapkamer, moeten ze wel langs 2 grote boze honden :wink:

2 likes

In een horlogedoos in m’n kledingkast.
Als je binnenkomt de gang door en de trap op, 2e deur rechts op de overloop en dan de 2e kast van rechts. Plank in het midden. Alsjeblieft.

31 likes
6 likes

Dit topic is mede mogelijk gemaakt door Univé :rofl:

12 likes

Twee in hun doosjes in de la en de andere om de pols.

Die bewaar ik bij de buren. De achterdeur doen ze meestal niet op slot, en mocht dat wel zo zijn dan ligt de sleutel in de donkerblauwe bloempot links.

5 likes

In mijn (zelfgemaakte) laadje:

En in de winder en op het nachtkastje :upside_down_face:

NB: ook hier eerst langs het hondje om vervolgens van de welbekende koude kermis thuis te komen :joy:

6 likes

46 likes

Kluis bij de nederlandse kluis. Fijn idee om niet meer alles thuis te hebben liggen :slight_smile:

6 likes

:joy::see_no_evil:

Hahaha held

1 like

Man man man, er wordt teveel gedacht dat er kapers op de kust liggen in dit topic.

De mijne slingeren rond. Zonder hond, want ik heb de schurft aan dieren die niet voor consumptie zijn.

18 likes

Dozen en papieren in de kast, horloges alle vier op een plank in de boekenkast van Ikea!

1 like

Dank voor de serieuze reacties.

Dat zijn dan ook geen duizenden euro’s kostende RLX’en. Maar ehhh. Komen er geen krasjes op als je ze zo onzorgvuldig opbergt? :no_mouth:

2 likes

Gatver :nauseated_face:

2 likes

In m’n verlichte vitrinekastje, gemakkelijk te vinden:

18 likes

De mijne slingeren ook rond. Ik was laatst de DJ een uurtje kwijt, maar hij kon niet buiten huis zijn. Hij had zich verstopt tussen de bankkussens.

Ik wil graag een watch roll van @Taconew waar ze ingaan, ik heb het hem nog maar 15 keer gevraagd :full_moon_with_face: Een fancy doos hoeft niet zo van mij.

6 likes