Waar bewaren jullie de horloges

bij mijn vriend onder zijn kussen👍

Gewoon weer terug in de etalage.

Goed verstopt kluisje :wink:

En een stukje bankkluis

Ik bewaar ze in iedergeval op een plek waar de zon niet schijnt :sun_with_face:

Zo bewaar ik mijn Casio van 18 euro… Overkill?

10 likes

Ehh…

1 like

De weekly beaters zitten in een horlogebox, de wat duurdere in een kluis, de rest in plastic stapelboxen om nog uit te zoeken…:wink:

1 like

Jij hebt nog geen kluis voor die 1200 horloges?
Heeft die oude horlogemaker niet nog een mooie kluis voor een zacht prijsje :smiley:

@cdg… die 1200 horloges zijn bij de eigenaar, wil je zijn telefoonnummer…:slight_smile:

Hoeveel vintage Rolex en Omega zit er tussen?

Aaach een Jackie! Wat een leuk beestje! :blush:

1 like

:joy:

dit is een topic van zeer hoog niveau :ok_hand:

Bij De Nederlandse Kluis. Ik heb ‘ze’ in mijn omgeving te vaak ongevraagd binnen zien komen.

1 like

2 likes

Horloges in de vriezer
Papieren in het toiletreservoir
Dozen in de schuur

Of eh… Nee…

schat, je hebt toch niet de oud papier container geleegd hè…?!

:grinning:

2 likes

Ik heb ze gewoon in een watchroll en een losse pouch van @taconew en heb er wat los liggen.
Duurder dan Chrisopher Ward heb ik ze niet liggen maar zou het ook met duurdere horloges doen.

2 likes

In horlogeboxen in een verankerde kluis. Niet verstopt of zo maar wel dubbel verankerd (vloer/muur), dat zal de gemiddelde inbreker net even teveel moeite zijn hoop ik maar.
Er wordt hier in de omgeving helaas regelmatig ingebroken en ook bij brand heb ik dan gewoon wat meer kans dat de spullenboel nog heel blijft.

2 likes

Gewoon in de boekenkast van de slaapkamer. Dan is de keuzestress 's ochtends ook meteen aan te pakken door een greep te doen naar het horloge voor die dag.

Meestal bewaar ik de horloges in huis.