Waar bewaren jullie de horloges

Goede vraag eigenlijk, ik ga eens zoeken.

Koop in ieder geval geen kluis. Je zou eens moeten weten hoeveel mensen met een kluis worden beroofd juist omdat ze een kluis hebben, als gevolg van laten we zeggen wat boefjes die er achter zijn gekomen waar de kluis is bezorgd…:wink:

1 like

Ûh, om de pols. Is dat raar?

Oh wacht, die anderen bedoel je. Paar thuis in de kast, binnen handbereik (in plastic servicemapjes).

…en een paar, die niet (regelmatig) gedragen worden, buitenshuis. :slight_smile:

1 like

Gewoon in de horloge doos, meer omdat ik dan mijn eigen ADHD een beetje onder controle hou. Zou ik ze los bewaren zou ik ze constant kwijt zijn, kom ik weer te laat door mijn horloge en dat is echt een kut excuus :stuck_out_tongue_winking_eye:

whoehahaha een paar jaar lang op een heel donker plekje

Mooie kast, zeker die twee modellen… :heart_eyes:

1 like


Fort Knox

2 likes

:joy::joy::joy: alleen nog je adres gegevens en werktijden :joy::joy::joy:

1 like

Dit ga je niet menen he :joy::joy:

De meeste gewoon in zo’n horlogekistje :wink:

Jipje… nu lopen de rillingen over mijn lijf. Of is dat een soort van ninjaturtlekonijn? :joy:

1 like

In het vriesvak, dat voorkomt de corrosie van de delicate oliën in het uurwerk :grin:

Dit is Jipje:

14 likes

Hallo Jipje!

Lijkt me een aardige hond.

1 like

image

3 likes

Echt een heel lief hondje😍

2 likes

Nou, die durf ik wel te aaien hoor :grinning:

1 like

Ik kwam bij het door lezen van vele posts en topics een bijzondere opmerking tegen van een lid die beargumenteerd beweerde dat horloges het beste bewaard kunnen worden in
een humidor.
Dit vanwege het bestendige klimaat.

Dan voldoet een aquarium voor een duiker ook aan dat criterium :+1:

5 likes

Of een gereedschapskist voor een tool watch en een kledingkast voor een dresser.

2 likes

Mits het klimaat daar bestendig is…

1 like