Waar bewaren jullie je horloge? + eerste horloge

Tijdens de zoektocht voor mijn eerste ‘serieuze’ horloge viel mijn oog al snel op de modellen van Tudor. Uiteindelijk gekozen voor de 41mm Black Bay met blauwe bezel (zie foto). Tot dusver heel erg blij met mijn keuze en ik verwacht hier nog jaren plezier van te hebben.

Uiteraard ben ik zuinig op mijn nieuwe aanwinst en zoek ik nog een handige manier waar ik hem in de nacht kan bewaren. Hebben jullie tips of raden jullie bepaalde producten aan/af waar jullie je dagelijkse horloge s’ nachts op of in bewaren?

Ook ben ik benieuwd wat jullie van mijn keuze vinden :slight_smile:

22 likes

Nope!

Mijn eerste Rolex, maar die is het nest na een mooie tijd verlaten voor het volgende avontuur.

Ik hecht weinig emotionele waarde aan spullen dus kan ook aan mij liggen.

5 likes

41 likes

Mooi horloge en goede keuze voor de eerste, nooit meer weg doen.

De eerste nacht op een poetsdoek op het nachtkastje, zodat je er naar kunt kijken, nacht twee op het nachtkastje, nacht drie ergens onder het bed geschoven. Niet te panisch over doen, hij kan een stootje hebben.

Veel draagplezier!

10 likes

Bedankt voor je leuke reactie, ik zal wat minder panisch doen haha :rofl:

1 like

Moest toch even hardop lachen

1 like

Alles in de treksok

12 likes

Prachtig! Verzorg hem goed

1 like

mooi horloge! Ik vind dat hij een mooie box verdiend :wink:

1 like

Mooie aanwinst! Vanaf morgen wil iedereen 41mm :ok_hand:.

Ik stop alles in de doos voor het slapen gaan.

2 likes

Schitterend :joy:

1 like

Horlogekistje kopen.

Heb zelf een rainer ofzo met plek voor 8. Toen ik m kocht had ik 3 horloges.

Die kist komt alleen wel vol…heb ik gemerkt.

1 like

Dat mag een aardige opgave worden, met een collectie van honderden Seiko’s :sweat_smile:

2 likes

Volgt er wel een speciaal dieet voor.

1 like

Gefeliciteerd met je Tudor! :+1:

Ik heb zelf de ETA-versie van de Black Bay Blue gehad, deze is inmiddels in het bezit van een ander forumlid (het 5e inmiddels, geloof ik :grin:).

Het horloge dat ik draag bewaar ik 's nachts op de winder, het andere horloge (heb er slechts twee) bewaar ik op een veilige, schone, droge plek.

Mocht je de Black Bay als enige (automatische) horloge houden, dan zou ik ook een winder overwegen :wink:.

Hoe dan ook… Geniet er van, het is een prachtig horloge :+1:.

1 like

Zijn er nog bepaalde merken of soorten die
je aanraad? :grin:

Mooi horloge hoor.

1 like

Ik gooi zelf mijn horloges altijd in een watchpouch. Lekker makkelijk en neemt geen ruimte in beslag zoals een doos.

1 like

Mooie aanwinst, op naar de eerste kras :joy:!

2 likes

Mooie aanwinst, proficiat!

1 like