Mooie aanwinst
Gewoon op het nachtkastje.
Kluis
vreemd niemand die hem gewoon aanhoud zoals ik?
zijn jullie bang hem te beschadigen tijdens de slaap?
ik heb intussen al wel een kast vol met horloges en het horloge dat ik vandaag aanheb gaat gewoon ook mee in bed en wonder boven wonder hij doet het nog als ik wakker wordt
Ik zou ze in mijn horlogebox moeten doen, maar meestal laat ik ze liggen op mijn nachtkastje, op op de grond naast mijn bed, of op de badkamer, of beneden op mijn bureau. Dan tref ik ze in de ochtend wel weer aan.
Dat lijkt mij niet zo slim…
Onder je voeten ja.
Leg uit.
Dat als je ze op de grond legt jij of iemand anders er misschien op gaat staan
Oh zo. Nee hoor, ik stap namelijk iedere ochtend met het verkeerde been uit bed.
Is deze eigenlijk op het forum gebleven?
Gewoon in de kist of op het nachtkastje.
Neem ik ze onderweg mee in een tas ofzo dan doe ik ze tegenwoordig in een pouch.
Die heeft hem recent verkocht dacht ik
Ja zoiets stond mij ook bij. Geen idee waar die dan heen is
Mijn horloge gaat in iedergeval mee naar boven. Het zal je maar overkomen dat er wordt ingebroken. Daarnaast enkele exemplaren in een pouch welke veilige ligt opgeborgen voor vrouw, kinderen en overige onaangekondigde gasten.
Mijn horloges worden her en der in het huis bewaard. Soms is het voor mijzelf ook even zoeken. En daarnaast ook wel eens (extern) in een kluis.
Ik heb mijn horloges overal en nergens in huis liggen, mijn vrouw wordt er af en toe niet goed van. Maar zo heb ik wel altijd en overal een horloge bij de hand om eens te wisselen en dan blijft de ander daar weer achter. Ook handig met ongenode gasten, in een mooie hapklare box ben je in één klap alles kwijt.
Een horloge moet vooral gedragen worden, de eerste kras is niet leuk, maar na verloop van tijd krijgt het horloge zo wel karakter.
Veel plezier met dragen en gebruiken van jouw horloge.