Het orakel heeft gesproken? Nostradamus? Wait, wut?!? @Michiel23
Achter het filter van de afzuigkap, uiteraard.
Niemand vind hem daar.
Alle gekheid op een stokje; is het zoveel moeite om even twee ee’s toe te voegen aan het woord n?
Ik snap dat je ff wat afko’s er in gooit maar er zijn grenzen…
Het gaat toch om de lezer en niet om het feit dat jij te weinig tijd hebt om volledige zinnen te typen?
Is t je niet opgevallen dat dit typisch mn stijl is? ’ teken vermijd ik, en het = t en een = n.
Verder gebruik ik nog wel punten en komma’s (deze komt door door de auto correct ).
Hoofdletters staan er alleen omdat de predictive toetsenbord dit doet
Bij mij altijd een horloge om de pols (dus ook snachts), en de rest in een horloge doos. De originele dozen staan in een kast, en zijn beter opgeborgen dan de horloges zelf
Zodra ik langere tijd ons huis verlaat gaat de doos met horloges de kluis in.
Ja precies, we hebben echter met zijn allen afspraken gemaakt over hoe je Nederlands schrijft. Zou fijn zijn als je je houdt aan de afspraak…
Ik vindt het gewoon een beetje knullig overkomen. Als je 16 bent snap ik het maar ik schat in dat je wat ouder bent?
Of ben ik nu de van HF…
Ik vind het wel wat hebben N eigen huisstijl, weinig mis mee Nix meer aan doen N eigen huisstijl zouden meer mensen zich moeten aanleren Hoofdletters n punten n commas worden als agressief ervaren.
Behalve de schoonmaakster😂
JATOPDANGOOIENWEALLEREGELSOVERBOORDGEENINTERPUNCTIEENLAKAANSPATIESLEESTOOKZOGEMAKKELIJKENISOOKZOFIJNVOORDELEZER…
Ik schrijf alleen begrijpelijk Nederlands vanwege mijn handel.
Het is dus een geldkwestie. Mijn clientele zal het kunnen waarderen.
Of zoals Herman Finkers het zei:
Hans zei:” Grietje, ik doe vandaag een jurk aan”
Ik bedoel
“Hans”, zei Grietje, “ ik doe vandaag een jurk aan”
Ik voel me nog 16, dat telt toch ook
hoofdletters zijn esthetisch niet verantwoord, je zal er mij dus weinig mee rond zien lopen.
hetzelfde geldt voor spelfouten.
Daar moet je nooit naar vragen op een forum met duizenden leden.
Gefeliciteerd met je aanwinst, draag 'm in goede gezondheid.
Jazeker wel!
Om de pols natuurlijk. Waar anders? Voor de 25 horloges die ik even niet draag heb ik drie horlogekisten van AliExpress aan laten rukken. Die zijn gewoon van hout, met zachte kussentjes, exact wat ik zocht.
Maar als je één horloge hebt, en het is nondeju ook nog een duiker, die je op de helaasheid van staal draagt, waarom zou je 'm ooit af doen?
Wel kan ik je aanraden om een NATO of perlon te halen en die stalen band in een envelopje in je nachtkastje te bewaren of zo. Ik vind dat dat lichter en comfortabeler draagt.
Schrijven zonder interpunctie is niets nieuws. Zelfs heel ouderwets. Middeleeuws ouderwets.