Rolex onder de radar dacht ik aan een 114200 airking … maar die Harries op chrono vragen daar gewoon doodleuk net zoveel voor als een 5 digit sub
Ps
Die is al weg !! Dat was snel ! Proficiat aan wie hem heeft gekocht
Rolex onder de radar dacht ik aan een 114200 airking … maar die Harries op chrono vragen daar gewoon doodleuk net zoveel voor als een 5 digit sub
Ps
Die is al weg !! Dat was snel ! Proficiat aan wie hem heeft gekocht
M’n ex pelagos 39 heeft dit wel en mijn huidige IWC Ingenieur niet. Ik draag de iwc gewoon zoals hij is dan natuurlijk, maar ik vond de verstelling wel degelijk waardevol op de P39.
Geen absolute dealbreaker voor mij, maar het draagt zeker bij aan het draagcomfort
Bedankt. Die komt in goede handen.
Haha nice !! Snelle Jelle
Ik geef een welgemeend applaus aan Rolex vanwege de consistente becijfering van die wijzerplaat. Wat ik dus niet trek zijn dit soort manoeuvres:
Ik ga er zo slecht op dat ze hier de cijfers zo omdraaien dat voor m’n gevoel op zes een zes staat, en op negen een zes. Of op zes een negen? Je weet het niet. Het is kut, en niet consequent.
Je hebt gelijk.
Als je op zoek bent naar een veelzijdige duiker, dan zijn er een paar topopties die echt de moeite waard zijn! De Tudor Pelagos 39 is een fantastische keuze; hij combineert een robuust, professioneel ontwerp met de typische Tudor-kwaliteit. Ook de Black Bay-serie van Tudor biedt geweldige duikhorloges waarmee je eigenlijk alles kunt doen, zowel boven als onder water.
Als je overweegt iets van Omega, dan is de Seamaster 300M zeker een model om naar te kijken. Deze klassieker heeft zichzelf al lang bewezen als betrouwbare duiker, met een iconisch design dat direct herkenbaar is.
Maar hoeft het geen duikhorloge te zijn? Dan is een Datejust altijd een stijlvolle en tijdloze optie. En voor wie neigt naar Rolex en op zoek is naar iets avontuurlijks, zijn de Explorer en de Explorer II (vooral de Polar-variant) ook absoluut het overwegen waard. Deze modellen hebben een legendarische status en zijn perfect voor wie een stukje Rolex-historie om de pols wil dragen.
Kortom, genoeg mooie keuzes afhankelijk van waar je voorkeur naar uitgaat. Succes met je zoektocht, en houd ons op de hoogte van je keuze!
Deze redenering heb ik nooit echt gesnapt, in deze denkrichting is een GMT alleen goed te praten als je iedere twee weken in een andere tijdzone zit of een speedmaster alleen als na vanuit de maan moet timen wanneer je je laatste booster in zet.
Horloges zijn allang niet puur functie meer toch?
Moge zo zijn, maar ik denk dat er een paar dingen samen komen. Ten eerste weet ik niet of de huidige denkbeelden rond mannelijkheid allemaal even gezond zijn, en dat uit zich in een hang naar bepaalde stijl-keuzes. Deel daarvan is dat overwegend toolwatches worden gekozen omwille van frases als “stoer” en “sportief”, maar een deel daarvan is ook zeker dat de huidige man het blijkbaar (en zeker ook in de ICT, maar da’s beroepsdeformatie van mijn kant, om daar over te vallen) bon ton vindt om in een patagonia bodywarmer met duikhorloge op kantoor te verschijnen.
De woorden “elegant”, “stijlvol”, of “smaakvol” lijken wel in het verdomhoekje te zitten. Dus inderdaad, ik zou liever ook geen duiker-achtige GMT zien voor één of andere kantoorfiguur. Waarom niet gewoon een discreter sporthorloge, of godbetert een dresswatch bij het overhemd?
Ponerende dat horloges alleen nog om stijl en mode gaan, wat klopt, wil je dan echt per se altijd ten tonele verschijnen met die bead-blasted toolwatch met die bezel van een cm dik?
Kom op. Dat kan beter, eleganter, mooier en smaakvoller.
Vokking toolwatches. Nog even en iemand begint over militaire horloges. Tssss.
Wel een mooie kledingstuk. Kan ook zonder duikershorkoge
Zelf zou ik de tudor verkiezen boven de andere 2
Vind ik net wat stoerder dan een Rolex .
Succes!!!