Waar je horloge te verkopen in corona tijd

Dag mede hf’ers

Hoe zouden jullie het doen om in corona tijd een horloge te verkopen. Bij een juwelier afspreken of een openbare plek is natuurlijk niet mogelijk ivm de corona regels🙈.

Welke alternatieven blijven er over ??

Hangt van de waarde van het horloge af, en in hoeverre je de tegenpartij vertrouwt.

Bij een “coffee to go” tentje ergens in de stad?

Innig knuffelen op een bank bij iemand thuis.

Of gewoon verzenden.

3 likes

Ik zie je graag verschijnen om te knuffelen dan !

2 likes

Bij Mo’tje achter het station. Geen probleem

5 likes

Lijkt me gezellig

Misschien via een onafhankelijke tussen persoon die garant staat voor de afhandeling ik denk aan een service als relleb, was laatst bij mannenvandetijd.

1 like

Die kende ik nog niet bedankt

Top idee bedankt

1 like

In t blauwe gedeelte is geen optie?

Ik kan daar geen topic maken. Geen idee hoe of waarom ?

Maar het ging er meer om. Dat wanneer iemand hem wilt kopen. Thuis is wmb geen optie en een openbare plek dus ook niet.

Nee, TL1

Je hebt nog niet het vereiste trustlevel. Waarom deze regel er is? Omdat HF geen marktplaats is en dus verkopen alleen zijn voorbehouden aan leden die actief zijn en meer doen dan alleen verkopen … :wink:

De regels:

Je koopt iets via hun van Chrono24 en dan vragen ze ook nog dit: Authentication fee starts at €200,- + 1% insurance fee + shipment fee?

Netjes.

1 like

In de bank simpel… lekker veel camera’s :sunglasses:

Elke dag een paar uur hier doorbrengen is blijkbaar niet genoeg :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja leuk verdien model maargoed als je wil betalen voor zekerheid is dit een mogelijkheid.

Hangt er vanaf wat je onder “doorbrengen” verstaat. Alleen lezen, nee … da’s denk ik niet genoeg. Actief meedoen, topics maken en je in discussies mengen; plaatjes posten en vooral niet stiekem proberen dingen te verkopen, want dan wordt je vastgezet op TL1 en dan komt het nooit goed. :wink:

Ik zou eens beginnen met wat foto’s mailen en vragen of er interesse is.

Afgelopen zondag nog een horloge verkocht op de parkeerplaats van de mcdonalds :wink: aangezien het om een rolex gaat zou je eerst nog door de mcdrive kunnen voor 2 bekers koffie.

1 like