Waar je horloge te verkopen in corona tijd

En geschorst worden, lekker advies hoor … :sunglasses:

Het gaat er meer om dat het een particuliere verkoop is. En dat een mooie plek is om authenticiteit te tonen en garantie voor beide.

Beh. Cowboys met onduidelijke fees. Kun je beter bij een vriend van het forum doen dan.

10 likes

Te veel verhalen gelezen van mensen die denken even hun sub te verkopen en vervolgens opgelicht worden…

Mooie plek wordt lastig dezer dagen. Ik ben het met @Flippeke eens, spreek ergens af waar je nog een coffee-to-go kan scoren en open vervolgens de kofferbak! :wink:

1 like

Bij een bank met allerlei camera’s . Als er luitjes zijn die het cash kopen dan mogen ze het ook zelf in de telmachine gooien. Een collega heeft meegemaakt dat er valse biljetten tussen zat dus dat probleem is dan ook opgelost.

1 like

Ja of

https://www.ten2two.nl/about/

5 likes

Recentelijk één overgenomen.
Romantisch afgesproken op een parkplaats langs de snelweg :smirk:

In principe dus nog steeds de neutrale plekken.
Alleen nu op de parkeertplaats i.p.v. binnen.

Geschorst van wat?

TS mag hier zijn horloge niet aanbieden en “vragen of er interesse is”. Lees jij anders ook de regels en de bedoeling ervan nog even. Ik heb het hierboven al geschreven:

:wink:

PS Ik heb het niet verzonnen hè! :beers:

1 like

Ja oke. Ja ik zelf zal dan die paar honderd euro voor lief nemen en hem aan een juwelier/grijze handelaar verkopen. Te veel risico, je zal niet de eerste zijn die met lege handen komt te staan.

1 like

Gewoon net als altijd… afspreken thuis, of op een parkeerplaats… Heb geen angst, leef normaal! En tot nu alle “klanten” waren ook lekker normaal! Dus gewoon af en toe je niet zoveel zorgen maken :slight_smile:

Oh ik bedoelde dat TS juweliers een mailtje kan sturen. Ook genoeg adressen van betrouwbare grijze dealers hier te vinden.

1 like

In de hal van een politie bureau kan toch of…?

1 like

Ik vind het prettiger als je mij niet tagt met zulke onzin. Dankjewel

Gaat het over de Rolex die je onlangs gekocht heb?

Je kan gewoon prima afspraken maken met een juwelier. Hij mag zijn winkel alleen niet open gooien.

Goeie tip man.
Mijn vrouw denkt nu ook dat ik morgen “een horloge ga bekijken” op een parkeerplaats langs de snelweg.

5 likes

Volgens mij bedoelde hij foto’s sturen naar een juwelier.

Slim inderdaad!