Waar je horloge te verkopen in corona tijd

Een corona-topic op een horlogeforum zou een goede start zijn :sunglasses: :joy:

3 likes

Succes.

Ik had al 1,5 uur nodig om bij te lezen wat er sinds gistermorgen was gepost :joy:

Welk topic. Enlighten my day

Ik denk de inmiddels welbekende fabeltjesfuik…

1 like

Laten we hier alsjeblieft niet de corona discussies gaan voeren die ik overal op (social) media zie. Ik zit juist de hele dag op HF om lekker over horloges te lezen en te ontkomen aan al die oeverloze discussies waar je de hele dag al mee plat gegooid wordt.

Ik respecteer overigens ieder z’n gedachte en mening. Zelfs als ik die niet deel.

1 like

Amen

Bij gezondheid gewoon thuis, of per post. Want zeg nou zelf, de meeste horloges verkopen ze hier gewoon door een horloge op de post te knikkeren en een tikkie te sturen. Alsmede de T&T code.

Dan moet ik de mensen bij de Bruna wel lastig gaan vallen, maar soit.

Hier:

https://www.horlogeforum.nl/t/sars-cov-2-part-xi-the-saga-continues-again/307758

Maar daar kun jij (en @HouwelD) nog niet bij, omdat je TL1 bent. Komt vanzelf.

2 likes

Het risico dat je een Rolex Datejust met een in Litouwen overgespoten blauwe wijzerplaat gaat verkopen? :stuck_out_tongue:

Geintje…

Je moet gewoon even wat actiever hier op het forum worden dan gaat je TL omhoog en kun je in het blauwe deel posten en verkopen aan leden waarvan ook recensies beschikbaar zijn.

1 like

Kopen ?:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik vind sowieso alle reacties omtrent dat corona wel hilarisch. Afgezien van de situatie waar we nu in zitten.
Je bent of een completgekkie of word weggeschreven als slaaf van de staat.
Laat lekker iedereen in z’n waarde. Scheelt een hoop hoofdpijn aan beide fronten