Waar je horloge te verkopen in corona tijd

Zo ziet het er idd uit bij ons. Op iedere hoek van het terrein staan dit soort palen. en dan nog andere camera’s

1 like

Beetje zoals in China. :sunglasses:

Niet alles is zoals China.
Is DNB in Amsterdam ook zoals China? Is het waarde transport depot in Enschede ook zoals China?

Veel camera’s is zoals in China.
Net als chinees eten.

Chinees eten in Nederland is niet net zoals in China.
Zo zie je maar, niet alles is net zoals in China.

1 like

Mijn vaste restaurant is Tai Wu in Rotterdam.
Gewoon China hoor. :slightly_smiling_face:

In Cina heb je, statistisch, ook meer Chinezen schijnt het.

Ja vreselijk allemaal. Al zal iedereen er wel een mening over klaar hebben. Maarja welke keuze is de juiste…

nee

1 like

Maak me niet zo druk om dat vaccin, en de maatregelen, lekker alles op slot avondklok hadden ze allang moeten doen beter heftige lockdown die kort is IPV dat door slappe hap… dan kan het allemaal korter ook in feite.

Horloge verkopen in corona tijd, tja is er tijdsdruk? Wacht gewoon een half jaar.

1 like

15 mins binnen 1.5 meter.
Maar das van dezelfde "overheid " danwel wetenschap waarvan jij zegt

Kom gezellig naar het covid topic.
Daar past dit prima.
Zie je daar.:+1:

Ook jij @Sjoerd_K ik mis de natuurkunde zaken die je zo mooi omschrijft

1 like

Eens, welke bronnen heb jij zoal gebruikt als ik vragen mag? wil me graag wat meer verdiepen

2 likes

Wat de vraag waar je horloge te verkopen in corona tijd wel niet allemaal teweeg kan brengen :see_no_evil:

Waarom zou je een horloge verkopen ?

1 like

Omdat ik graag een andere zou willen een iets grotere. Ik heb nu een 36mm datejust

Die moet je dan toch juist kopen ?

Klopt. Maar zoals boven beschreven gaat het erom dat ik dus ergens wil afspreken om deze te verkopen maar niet bij mij thuis.
En dus de opties gevraagd wat er dan over blijft in corona tijd

Shit, net nu ik vertrouwde op de onderzoekers en wetenschappers. Tja, dan maar vrij nemen om onderzoek te gaan doen.

Geef eens een hint waar te beginnen?

1 like

Een corona-topic op een horlogeforum zou een goede start zijn :sunglasses: :joy:

3 likes

Succes.

Ik had al 1,5 uur nodig om bij te lezen wat er sinds gistermorgen was gepost :joy:

Welk topic. Enlighten my day