Ook dat nog, verdomme.
Nep verouderde lume of wijzerplaten. Luminova wordt niet geel. Er zit geen tritium in je horloge. Het is niet 30 jaar oud, het is vorige week uit de fabriek gekomen.
Doet mij denken aan van die auto’s die een roest “look” krijgen of spijkerbroeken die slecht gebleekt en gescheurd zijn in de fabriek.
Echte vintage vind ik dan weer wel heel mooi.
Ik vind het zelfs prachtig ! Opmerkingen als van bijvoorbeeld @Snellejelle stimuleren de discussie in intellectueel- en creatief opzicht naar grotere hoogten :het levert bij mij altijd een big smile op .
Ik begrijp het maar ik ben hier pas een aantal maanden en had een vergelijkbaar topic nog niet voorbij zien komen. Bovendien worden op HF zoveel topics geplaatst dat de kans groot is, dat je iets plaatst wat al met vergelijkbare inhoud geplaatst is.
Ik denk no worries…
dit dus met als aanvulling :
- Tatooaties / trampstamp
- kittige korte kapsels
- tuinbroeken
- Crocks
- dr. Martins
- okselhaar
- geen mening hebben.
- Teenslippers met sokken
Ik zou graag “assertief” nog toevoegen en dan ben ik het helemaal met je eens !
“Twee wegen”
Ik moest onmiddellijk denken denken aan aan de speech van Dame Routledge (ja zeker Hyacinth ) aan de universiteit van Chester vanwege het verkrijgen van het ere doctoraat. Afgezien van deze opmerkelijke prestatie op hoge leeftijd en het uitzonderlijke Engelse taalgebruik, ging het inhoudelijk over het nemen van risico en het kiezen uit twee wegen/paden…
Schitterend mensen !
Terug naar het topic : de datumpuist, de cycloop op de wijzerplaat is mijn grootste ergernis ,jammer want veel interessante horloges vallen af.
Ook mijn favoriete filosoof.
Ja, ze maakte filosofische opmerkingen ,maar kreeg een doctoraat in de Engelse taal en literatuur…
Speling op de bezel.
Slechte uitlijning.
Module-uurwerken.
Vaginale droogheid.
Je vergeet de Wagyu…
Als het om horloges in combinatie met merken gaat is mijn grootste afknapper exclusiviteit. Daarna: een constante flow aan special editions, een compleet uitgemolken marketingtrucje of een merk dat zoveel modellen maakt dat je ze niet meer uit elkaar kunt houden.
Voor wie voorbeelden wilt, ask me Maar ik denk dat je ze ook zelf kunt invullen.
Afknapper op specifiek een horloge: dagaanduiding. Datum is voor mij echt voldoende (maar hoeft ook niet eens)
De kleur is wel mooi
Waar knap je op af…
Op shill bidding.
Ik.
Witte datumwielen op donkere wijzerplaten. 6/10 gevallen vind ik het misstaan.