Waar komt die SARB geilheid ineens vandaan?

Een tijd terug was het de 017 Alpinist, maar dat is enigzins afgekoeld. Ik merk nu dat er enorme vraag is naar de 033 en klein beetje de 035.

Het is een leuk klokkie, zou best een keer één kunnen kopen om de honger te stillen. Maar weet nu al dat het geen blijver zou zijn daar is hij te neutraal voor.

Maat waar komt dit vandaan, “influencers” geven een zetje en mensen volgen?

7 likes

Dat gaat bij vlagen.

Let maar op, zodra van een bepaald (ooit populair) horloge er eentje in het blauwe forum is verkocht, duiken de “gezocht” topics op. Spijtoptanten?

Waait wel weer over :wink:

2 likes

Nee, dat is altijd zo geweest. Totdat dalijk weer iedereen de Alpinist wil. Vraag en aanbod, maar de SARBs zijn gewoon geile dingen.

En de tendens op dit forum wil geen fuck zeggen. De ene keer gooien ze je kapot met speedmasters en 1521’s en daarna komen ze maanden niet meer in het blauw.

13 likes

Beetje dubbel wat die neutraliteit betreft.
Neutraliteit is voor mij vaak synoniem voor tijdloos en bijgevolg dan weer wél een blijvertje.

Value for money is voor velen ook wel een punt en dat zit met een sarb ook gewoon goed.

3 likes

Oh ik dacht dat de witte de 033 was, maar dat is de 035 kom ik nu achter.

Je hebt 037 verkeerd geschreven.

https://www.instagram.com/p/Bsbf1sjngAz/?igshid=r7hooa2g95lk

32 likes

Jij geniepigaard😝

2 likes

Er zijn er gewoon heel veel verkocht, natuurlijk komen er dan vraag- en aanbodgolven. Ik heb de set 033, 035 en 017. Voor de witte is de Milgauss gekomen en voor de zwarte is de Explorer I gekomen. De Seiko’s krijgen nu geen draagtijd meer helaas. Het zijn hele goede alternatieven voor heel wat duurdere merken.

Ik denk dat de vraag komt doordat het extreem fraaie horloges zijn met een belachelijk goede prijs/kwaliteit verhouding. Elke horlogeliefhebber wil er vast wel eens een in bezit gehad hebben. Echter als de horlogekast zich langzaam vult met duurdere exemplaren dan gaan de Seiko’s als laatste om de pols… (of ben ik de enige :wink:)

6 likes

Je hebt er ook eentje hier die doet dat andersom .Mag geen Rolex dragen van de baas en haalt een Sarb :smile: @Watch2Morrow

1 like

Soms zijn er v die vlagen. Wat te denken vd lldnd. Dat is ook n beetje overgewaaid.

1 like

Bro, de sarb033.

De kwaliteit, clean uitvoering, bang for buck, betrouwbare automaat 6r15, 38mm. Tikt gewoon alle boxes. Voor destijds nog een lagere prijs en tegenwoordig 400-450 euros nog steeds een ziek goede aankoop. Niets voor niets zegt bijvoorbeeld Urban Gentry op de youtubes dat als hij een horloge moest kiezen hij de sarb zou kiezen. Past overal bij, gaat goed met alles. Ongelooflijke bandenslet. Service maar 1 x in de 10 jaar. Geen AR coating wat voor mij juist een voordeel is.

Ik ben verpest. Was mijn eerste echte aankoop en ik denk dat ik eigenlijk nooit iets mooiers meer zal vinden. Hoogstens wil ik de sarb035 nog erg graag.

En zoals iemand hier zei; perfect alternatief voor een rollie explorer einz.

Edit:

Enige wat ruk is is de band; de clasp is kak en aansluiting ruk.

4 likes

Ik deel de mening dat het een geweldige horloge is en het geld dubbel waard. Maar zo heb je wel meer, maar deze zijn

2 likes

Het kan aan mijn libido liggen, maar de SARB maakt niets in mij los, hoor. :thinking:

5 likes

Wat zegt u? Je mag niet typen en drinken :wink:

2 likes

gewoon volhouden!

Heel bijzonder, dan ben ik benieuwd naar je huidige collectie. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Oh jij hebt er één in blauw zie ik. 50 euro dat je voor middernacht al een deal hebt :grin:

Ik ga nu maffen dus een deal gaat er niet komen voor 00:00, zal ik je een tikkie sturen?:joy:

Ligt aan je libido.

1 like

Ik had dat vandaag bij de Albert Heijn. Stokbrood was op. Alleen nog één zonder zakje. Maar met Corona in je hoofd heeft iedereen die vastgehad of hebben er minstens 43 smerige covid-9 dragers overheen geniest. Dus laten liggen. Bij de kassa zag ik iemand met een stokbrood. In een zakje. Ik wilde hem zijn. Gewoon een dagje hem zijn.

18 likes