Waar komt die SARB geilheid ineens vandaan?

Mooie band! Welke heb je erop zitten?

1 like

De SCVS003 :scream:
Zo een spijt dat ik die van mij heb geruild…

1 like

De originele :wink:

2 likes

Keek niet goed… dacht dat het een 033 was maar zie nu dat je SCVS003 om hebt :sweat_smile:

2 likes

Ik ben er ook ingetrapt :joy:

2 likes

Ik had op de mijne non lume wijzers Laten plaatsen en de kast was volledig gepolijst. Erg geslaagd als zeg ik het zelf :sunglasses:

3 likes

Hear hear!

Grenzen verleggen ? Dan toch niet wat ontwerp betreft :roll_eyes:

Sarb is een topper. Ongelijke veel horloge voor het geld. Ik heb de 33 en 35 gehad jaren geleden. Later voor te weinig weer verkocht toen ik nog wel eens wat flipperde.
Het verlangen naar een Sarb is echter nooit weggegaan en later een GS gekocht die mij erg aan mijn 35 deed denken. Hier nog steeds super blij mee. :slight_smile:

Fototje voor de sfeer

3 likes

Tegenwoordig met de huidige prijzen is de SARB zijn geld niet meer waard en kun je beter voor een SARX gaan. Het prijsverschil is te klein tussen de twee series dat je meer waar voor je geld krijgt bij een SARX.

Het enige wat de SARB als sterke pré nog heeft, is zijn kleinere diameter. Echter, persoonlijk weegt voor mij de sublieme ontspiegeling van de SARX vele malen zwaarder dan de diameter van de SARB.

Niet meer zo populair he die Sarb’jes ? :slight_smile:

No shit sherlock. Ze zijn niet meer in productie dus logisch dat de interesse afneemt als ze niet meer te koop zijn en er andere modellen voor in de plaats komen.

Heb al 2 dagen m’n SARB035 om. Nog steeds verliefd op hoor!

8 likes

De 017 wordt de nieuwe Hulk. Wacht maar af…

1 like

En hier met ontspiegeld glaasje :sunglasses:

afbeelding

6 likes

Je kijkt gewoon in het verkeerde draadje, man. Een paar dagen geleden prees ik hier het ding nog de hemel in.

Wie wat waar hoe? Waar hebben we het over?

Ik weet er niks van, dus het zal allemaal wel meevallen

Dat is wel vaker het geval volgens mij

1 like

Je kent me niet, so don’t judge. Het zou de wereld zo een stuk mooier maken.

Grote menigte op HF

Had mega interesse in de 033 en 035 lijn

HF algemene gedeelte en zelfs ook lichtblauwe gedeelte

Door middel van gezocht topics bv

Iedereen en zijn moeder wou toen een Sarb, dat viel mij op.

Dat is wel vaker het geval