Waar komt die SARB geilheid ineens vandaan?

Amen.

De eerste die 2 ruggen voor de 037 geeft mag hem wel hebben hoor, ik ben de moeilijkste niet.

2 likes

Waar dan? Buiten HF en meets om zie ik zelden een “echt horloge” laat staan een Rolex Sub.
Ik spreek meerdere klanten per dag en kijk altijd stiekem of ze wat leuks dragen. Ziek eigenlijk :smile:

You love entrecote.

1 like

Gast wat waarom verdedig je zelf zo? Fuck it dikke Roley om en gaan baby. Boeit jou het gedraag je naar je status met trots

1 like

Op zich zou dit voor een toolwatch geen probleem moeten zijn. Je bepaalt je richting aan de hand van de zon. Daar ben je een paar seconden mee bezig, and that’s it. Daarna ga je weer verder met de bush walk. Dat de ring dan verdraait maakt dan ook verder niet uit :+1: :blush:

1 like

Dat zijn wel erg veel woorden om jezelf te verantwoorden :joy:
Of is het “multis verbis” syndroom van @Fate_Amenable_To_Change aanstekelijk :joy:

2 likes

Dan zou je Quartz moeten gaan sparen.

Sarcasme Metin.

1 like

Is maar net wat je onder grenzen verleggen verstaat. Weinig vakmanschap en ambacht aan een Quartz uurwerk mijns inziens.

Pfffff

1 like

Totaal niet mijn ding.

1 like

Bouw er maar eens één helemaal zelf. Daarna mag je over vakmanschap praten.

In mijn wereld vertegenwoordigt een fabrieksfrikandel ook een stuk vakmanschap.

Ik ben dan ook groot fan van “How it’s made” video’s. :roll_eyes::hugs::wink:

1 like

Ik draag al sinds m’n derde een bril, you insensitive clod. :roll_eyes::upside_down_face:

1 like

Mooi dat sarcasme, voordat ik aan deze hobby begon dacht ik hetzelfde…:wink:

1 like

Dat komt omdat jij tandwieltjes en mechanisch bewegende onderdelen voor vakmanschap aanziet, terwijl ik het veel indrukwekkender vind dat iemand een stuk steen op een bepaalde frequentie kan laten trillen door er stroom op te zetten.

Oh en bonus:

6 likes

Ik voel geen SARB geilheid.

Ik sinds mijn achtste, vieroog!

Weliswaar bijziend. Die leesbril is een moetje van de laatste tijd. Maar een vergrootglas op een horloge weiger ik vooralsnog. :joy:

Je weet dat je Rolex volledig door robots in elkaar gezet is, hows that for vakmanschap en ambacht :smile:

1 like

Ah, een wannabe Rolex. :face_with_raised_eyebrow::joy:

1 like

Ik schaam me er niet voor

2 likes

En toch, áls ik een “echt” horloge zie onderweg en dat is toch relatief veel (ik reis per trein 1ste klas, dat is dan vermoedelijk een filter (laatste tijd reis ik niet maar dit terzijde)), dan is het een Rolex of een Omega.
Laatst zag ik iemand met een Pellikaan, dat vond ik eigenlijk toch veel leuker en eigenzinniger. Daar heb ik (toen kon het nog) een praatje mee aangeknoopt. Dat wil zeggen met de drager.

5 likes