Als ik met de trein moet dan ook 1ste klas maar het valt me op hoe weinig bijzonders er daar om de polsjes zit. Ik denk dat 99% van de mensen het geen zier uitmaakt wat er om hun eigen pols zit laat staan wat er om de pols zit van een ander. Misschien zijn wij toch een aparte soort
Misschien is het traject van invloed. Alkmaar…zegt dan niet zoveel. Maar door naar Haarlem en Den Haag. Overigens ben ik het met je eens, “echte” horloges zijn verhoudingsgewijs zeldzaam. Apple Watches…dat is het helemaal.
Gewoon het besmette stokbrood even bij een temperatuur van 65 C of hoger in de oven leggen, zodat alles dat erop krioelt dood is, en smullen maar. Dat had ik gedaan.
Ja maar ook mannen die vreselijk veel aandacht (en geld uit) geven aan kleding dragen vaak de vreselijkste horloges. Ik moest laatst aan mijn meest ‘overdresste’ collega uitleggen dat een automatisch horloge werkte met radertjes en veertjes en dat er geen (echt niet!) batterijen in zaten. Toen hij vond ‘dat ze wat uitvinden tegenwoordig’ zei ik maar niks meer
Gewoon ff in de zon leggen joh
Denk dat we binnenkort worden overstroomd met Doxa Sub geilheid. Eindelijk te verkrijgen in Europa…
Ik word er in ieder geval nat van.
Uitleggen … heeft dan geen enkele zin meer.
Ik heb me ooit eens laten ontvallen dat ik 100+ euro voor een bepaald type bandje, redelijk vond. Heb ik ook nooit uit kunnen leggen.
(Voor Apple-watch dragers is dat dan weer niet heel vreemd)
Zal je zien dat ik mijn klauwen vergeet te wassen en vervolgens mijn net gebakken stokbrood alsnog besmet.
Ff de klauwen in de vers ingeschonken whiskey dopen. Werkt ook prima, kun je daarna de ruiten streeploos schoon krijgen
Heb je er al 's eentje ontworpen of gebouwd? Zonder vakmanschap zal je niet ver geraken.
Up
De sarb mania lijkt over, iedereen heeft z’n lol gehad en zie ze weer massaal dumpen in het blauw. Wel met enig inflatie lijkt het.
Zuur? Mijn Sarb is mn eerste “ok” horloge en blijft lekker.
De vraag is, wat wordt de volgende ‘SARB’ die twee maal over de kop gaat?
500 piek valt wel mee toch?
Ik verkocht mijne een paar maanden geleden voor 300 🥴
Valt te zien welke staat natuurlijk he
Das waar
de laaste die ik verkocht was na 2min al verkocht