Waar koop jij je Nato?

Ik wil graag een paar natos kopen van redelijk goede kwaliteit en ben dus op zoek naar een paar websites/winkels waar je die kunt kopen. Wie heeft er een paar tips?

Ali

1 like

Is de kwaliteit daar wat te doen dan?

1 like

Hoor goede verhalen over MN Straps van Erika’s Originals. Geen echte NATO, wel fijner, zo schijnt

2 likes

Ik vind van wel. Voor 8 euro heb je gewoon een Seat belt nato en voor 3 euro heb je een normale. Nog nooit kapot gegaan bij mij.

3 likes

Bij strps van ons forumlid @ruudvv
Super

4 likes

Strps.nl, de premium natos daar zijn van hele goede kwaliteit en zeker niet duur

Is van een forumlid. @ruudv inderdaad.

Er is zelfs een geheime HF kortingscode voor 15% korting

HF2017

4 likes

Strps premium nato. Betere nato’s heb ik nog niet gehad. Lekker soepel en goed stikwerk.

1 like

Oh, bij een lid kopen is natuurlijk altijd leuk! Zal meteen even kijken.

vreselijk stofje. Zo heeft iedereen andere voorkeuren wat nato’s betreft. Zijn veel verschillende soorten stoffen, stugheid, diktes etc.

1 like

Sluit mij aan bij bovenste 3 heren :slight_smile: (strps seatbelt nato is ongekend premium)

Ga absoluut niet naar cheapnatostraps, valt behoorlijk tegen. Althans bij mij dan.

1 like

Voorbeeldje van een premium nato van STRPS :ok_hand:

6 likes

Niet heel veel keuze binnen die Premium lijn. Zijn er nog andere opties?

1 like

Watchgecko. :+1:t3:

De Zuludiver banden zijn aan te raden.

Zijn nu in de sale:

https://www.watchgecko.com/pro-zuludiver-military-herringbone-nato-watch-strap-satin-hardware

1 like

Bark & Jack, mocht je toevallig al fan zijn van zijn YouTube-kanaal. :uk:

5 likes

Haveston straps

1 like

Gewone NATO bij Mitros uit Duitsland. Hoekige nette hardware en zowel glanzend als mat qua nylon. Subliem. Seatbelt bij STRPS van @ruudvv. Ook subliem.

1 like

Absoluut fan van Adrian, één van de weinigen op YouTube die ik nog met plezier volg. Zijn de nato’s hun prijsje waard?

3 likes

Superstraps van Monsterwatches vond ik wel goed vanwege de extra lengte

Ja ik vind z’n filmpjes ook altijd leuk om te kijken! Ik ben zeer tevreden over zijn nato. Het is een seatbelt-nato, daar moet je van houden. Maar de sluiting is ook heel zwaar uitgevoerd en voelt echt wel premium. Wat mij betreft een aanrader.

2 likes