Waar koop jij je Nato?

Gewone NATO’s? Timefactors​:muscle::muscle::muscle: Kosten geen drol en zijn super! Mooi hang- en sluitwerk, lekkere stof. Als je de luxere zoekt zijn die van Bulang&Sons top…

Enige uitleg wbt extra lengte… De hardware zit op een betere lengte gestikt, waardoor de gesp in het midden onderkant pols valt ipv meer aan de zijkant wat bij veel andere nato merken het geval is.

3 likes

Die wilde ik ook posten :slight_smile: Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Veelal bestel ik bij twijfel van kleur (als in, kleur van het bandje in combinatie met het horloge) eerst een bandje voor een paar dollar bij Ali. Staat de combinatie oké dan bestel ik de betere kwaliteit.

1 like

Het is dacht ik “Miros”
Hij en STRPS hebben naar mijn mening erg goede NATO’s :ok_hand:t2:

4 likes

Haha ja autocorrect dingetje. Miros it is.

1 like

Hmm, volgens mij zijn de seatbelts niet echt mijn ding. Iemand ook nog ideeen mbt tot de ‘single’ natos? Degenen waarbij dus de nato dus slechts eenmaal onder het horloge zit.

1 like

Die vind ik persoonlijk lekkerder dragen. Ik heb mn klassieke natos ook geknipt en single nato van gemaakt.

Ik zou mn banden bij CNS kopen btw. Heb net toevallig ook weer 5 besteld voor een prikkie. Met code ‘20’ krijg je korting als je er 5 besteld. Na mn korting was ik ongeveer 5 euro per band kwijt.

Klopt inderdaad. En ze hebben een zekere stugheid waardoor wat zwaardere horloges mooi op hun plaats blijven. De gaatjes voor de gesp rekken ook niet snel uit.

Enige nadeel vind ik dat zijn gen2 een gepolijste en grotere sluiting heeft, terwijl de eerste elegantere en geborstelde hardware had. Maar goed, mooi gerief vooral omdat de sluiting inderdaad recht onder de pols zit.

Ik heb er overlaatst een van Cibuntu gekocht via Bol.
Goede reviews gelezen en ben er best tevreden van. Kleur en stijl passen bij de TH. Dit is de eerste keer dat ik een nato gebruik.

2 likes

Vooral de canvas serie! Zalige banden.

Cheapest Nato Straps vind ik top. Meermaals banden aangekocht, nog geen problemen mee gehad.

2 likes

Ali eerlijk voor 20 euro de omega hommage vind ik echt mooi hebt ze ook voor 3 euro kan je niks van zeggen en zijn prima

Heb er van cheapestnatostraps. De naam zegt het zelf: kost weinig of niks. Kwaliteit is zeer variabel. Hangt echt af van welke strap je toevallig hebt. Sluiting is er bij een gewoon afgevallen terwijl ik hem omdeed, en bij andere straps kan ik me geen beter alternatief inbeelden.

Stof en leer gaat zo stinken bij mij op den duur. Echt niet te doen. Wie nog meer? Grappen over vaker douchen/ wisselen/ weggooien incoming…
ik houd het bij staal of rubber

Hangt er vanaf.

Leer doe ik meestal uit als ik weet dat ik ga zweten. Vandaar dat ik eens een mooie rubberen band moet hebben voor mijn Panerai. Helpt ook wel dat ik m’n leren banden zelf maak; scheelt een slok op de borrel.

Natos was ik net zoals rubber en staal met wat zeep en een oude tandenborstel :see_no_evil:

1 like

Ik zweet altijd denk ik😅

1 like

Kan je een foto maken zodra die met lume binnen is? Ben daar heel erg benieuwd naar!

1 like

Ja hoor zeker. Zal ik doen. :+1:t3:

1 like

Gasgasbones


Destijds gekocht voor mijn Speedy, die ik al verkocht heb.
Banden heb ik nog, twee daarvan een keertje gedragen, de rest is ongedragen.
20-21 mm.
Erg mooie kwaliteit.