Waar korte bandjes / straps kopen?

Graag! :+1:t2:

Ja maar altijd uitverkocht in mijn ervaring.

Ohja klopt wel volgens mij. Nooit besteld, er is maar 1 band van en zocht vorige keer afwijkende kleuren.

Ik heb hier een heel fijn, kort horlogebandje gevonden een maandje terug.

Je wil hem zo ? :

Yup, dat is hoe ik het wil hebben idd! Van waar is die?

Ja vind ik ook fijn indd . Is een bandje van Molequin, is wat duurder maar echt wel waarde voor je geld.
Je kunt daar voor een “short” bandje kiezen en voor mijn polsjes van ongeveer 16cm perfect.

Mwoa, ze hebben er een paar maar alleen maar de leren modellen en alleen maar met die twee stiksels aan de uiteinden, en ik wil stiksel in de lengte in een suède, canvas of nubuck.

1 like

LOL, die heb ik dus in bestelling staan in de maat 75/100 op 22mm breed in Terre Nubuck :slight_smile: Ze maken namelijk 22mm niet in short…

Ik heb dus dezelfde maar dan in 19mm en heb m besteld met de quik release spring bars (erg handig).
Ga je veel plezier aan beleven :ok_hand:

Helemaal waar helaas.

Tja dat is helaas bij alles wat afwijkt van de “norm”.
Ik zoek al jaren gele suede pumps in maat 47 en dat is ook nog niet gelukt :wink:

3 likes

Als dit een short is op 16cm pols zou ik met 17/17.5 denk ik toch voor een normale lengtemaat gaan.

Bij barton ook dacht ik?

Ik vind het ook een beetje spannend hehe…maar heb op een ander horloge met zelfde lug to lug als de Monaco een CNS canvas strap zitten van 75/115 en als ik daar anderhalve centimeter af haal dan zou ie perfect uit moeten komen. Deze CNS strap is een relatief korte standaard maat, maar ook dat is nog steeds te lang.

Edit: Foto van CNS canvas van 75/115 op Halios Seaforth met L2L van 47mm, de Monaco heeft L2L van 48mm. Anderhalve centimeter is 2 gaatjes eraf, moet dus goed komen denk ik!

1 like

Kijk eens bij strps.nl van onze forumvriend, daar heeft hij momenteel een paar leuke banden in de uitverkoop die in verschillende maten te krijgen zijn.

Bijvoorbeeld deze en verder even zoeken wat hij heeft in kleinere maten en anders even een berichtje sturen.

1 like

Net eentje besteld, ben benieuwd.

1 like

Prima banden hoor, service is ook top. Ik denk dat het wel bevalt, de kleinere maat was voor mij ook perfect.

Kaufmann.Shop. Goede banden, veel keuze en bijna alles in de juiste maat (115/75) te krijgen :+1:

Heb de cognac 20mm besteld. op dit moment geen horloge met 20mm lugs in bezit, maar kon hem voor die prijs niet laten liggen. En die sarb017 komt er toch wel binnenkort.:smile:

1 like