Waar korte bandjes / straps kopen?

Valt dus toch een beetje tegen qua adresjes voor korte niet-leren straps lijkt het!

Ja helaas wel, ook mijn ervaring. Ik zoek zelf 110/70, weinig te vinden.
Dat wordt dan toch leer in de premium categorieā€¦
@Sanderrr dan zijn we veroordeeld tot Molequin en dergelijke :see_no_evil:

1 like

Dan maar idd cheapo maar te lang bestellen bij CNS, kijken wat echt mooi is en dat dan in top kwaliteit laten maken op maat.

Niet eens een verkeerd systeem hoor, maar voor 3 van mijn horloges zou ik een bandje van ā‚¬50 ook wel prima vinden in plaats van ā‚¬90-ā‚¬110 :wink:

1 like

Op maat laten makenā€¦ voor nog geen 30 euro per stuk op eBay. Thailand en Vietnamā€¦ allerlei leder soorten! En mooi afgewerkt ook nog! Gewoon even mailenā€¦succes :wink:

@Dao
Heb alleen nog een tweetal van MA. Die andere zaten om klokjes die alweer verkocht zijn :grimacing:

2 likes

De laatste is erg mooi!

Om maar eens een aanvulling te geven op dit topic.:grinning:

Ik heb zelf ook vrij smalle polsen en de meeste lederen bandjes zijn voor mij ook veelste lang.

Tijdens de zoektocht naar een velours lederen band voor mijn GS kwam ik uit bij https://www.trendart-24.de/.

Deze shop heeft voor een mooie prijs korte handgemaakte velours banden van Fluco te koop. Twee besteld op vrijdag en vandaag op de mat.

!

Eerste indruk is dat het hele mooie banden zijn voor de prijs!

Maat is 105/70.

3 likes

ik heb het te doen met 16cm polsjes, bij de juwelier werd ik doorverwezen naar de kindermodellenā€¦ :sweat_smile:

Mooi topic! ga hiervan zeker eens wat bandjes bekijken.