Waar leg jij je horloge 's nachts weg?

Hier slaapt het horloge.

6 likes

Ja is dat zo? Is dit het gebruiksartikelforum?

2 likes

Dit zei ik ook al een horloge is mooi, leuk om te dragen maar het blijft wel gewoon een horloge, vind een kussentje echt overdreven, ik leg het horloge wel vaak op het glas ipv zoals ik de meeste zie liggen op de kroon oid

Same here!

1 like

Aan de winder op batterijen, in de kluis😄 draag ‘m niet dagelijks

Lekker op de kroon.

2 likes

37 likes

Meestal om de pols. Maar er zijn nachten bij dat ik last krijg van 210 gram staal. Oncomfortabel… en dan gaat ie gewoon op het nachtkastje.

De mindere goden zitten in een kist en om de kist heen in een lade.

1 like

Heel goed Ronnie

1 like

Klinkt volkomen logisch behalve dat ik heel benieuwd ben waarom je deze acties uitvoert in de eetkamer/keuken en niet naast je bed

1 like

Ik bewaar ze in een gemodificeerde Ikea kast :blush:
Het plankje waar de dozen staan is bekleed met leer, dus kan er een horloge ook direct op leggen.

8 likes

Mooi hoor, maar als er ingebroken wordt weet je wel zeker dat alles weg is…

Sterker nog, er is een poging geweest maar deze was gelukkig mislukt. Maar inderdaad je hebt gelijk dat eenmaal binnen pak je het relatief simpel mee. Maar dat geld ook bijvoorbeeld ook voor mijn autosleutels. Ik ben overigens mijn collectie ietwat aan het uitdunnen en de Omega en Breitling mogen naar de volgende liefhebbers. Dan Hou ik de minder interessant verhandelbare horloges over :wink: fijne jaarwisseling

Horloges kun je een stuk makkelijker onder de radar verkopen. :wink: Jij ook een fijne jaarwisseling

1 like

Daarom heb ik niks thuis. Alles in een externe kluis.
Maakt wisselen wat onhandig, nou ja, de G-shock ligt op de vensterbank en de Vostok blijft ook thuis, maar de rest extern. Beter voor de gemoedsrust.

En het enige horloge dat ik draag dan.

1 like

Binnenzak bij de afstandbediening!

+1 maar dan zonder doekje.

1 like

Logische vraag.

Ik heb een dochtertje van 2, wanneer ik boven ben wil ik zo min mogelijk handelingen verrichten voor ik in bed stap, ben namelijk te vergelijken met een olifant in een porseleinwinkel en wil het arme kind niet wakker maken.

1 like

Dank Wesley, ik ben er erg blij mee!

2 likes

Als in, dat vind je een goed idee of slecht idee?

1 like