Alles is te vervangen aan het horloge … dus als het gekrast , gedeukt of afgeragd word lekker boeiend… Wil niet zeggen dat ik er niet zuinig op ben natuurlijk.
Ik maakte me eerst ontzettend zorgen over een kras hier en daar… maar aangezien ik horloges niet koop voor de doorverkoop / investering (wat een concept ook). Is de enige plek waar ik ze niet op leg : de grond of op steen.
Mijn horloges liggen beneden op een kast waar wij ook onze twee iPads en iPhones hebben liggen. Alles blijft altijd beneden dus niks op een nachtkastje o.i.d.
Ik ben wel bezig met een zelfbouw horlogekistje maar die komt straks op diezelfde kast te staan.
Eerst legde wikkelde ik hem altijd in het doekje waarmee die is gekomen, maar dat vond ik zelf ook niks want dan kan je er natuurlijk niet meer van genieten haha!
Dus heb ik laatst nog een mooi doosje aangeschaft als een laat kerst cadeautje voor mezelf
Is het vreemd dat ik erover nadenk om een wandplank op te hangen ergens verstopt in de woonkamer (moest sowieso mijn vrouw) om mijn horlogebox neer te zetten?
Anders liggen ze zo sneu in de kast en kan ik ze niet zien als ik er langs loop. Of is dit nu wel vreemd?
Inmiddels ligt mijn daily beater op een handdoekje op mijn nachtkastje (ligt op de kroon ) lume opgeladen met een uv lampje zodat ik ‘s nachts kan zien hoe laat het is als ik eens wakker wordt.