(tu)
mag het ook tussen de 500 en 1000 euro zijn , :+
Ik heb twee Mastino’s gehad.
Die lieten mijn horloge liever links liggen wegens een te klein hapje.
Die hadden het liefst base(honk)ballen of boomstammen.
Een goeie g-shock misschien ?
Op het verkoopgedeelte staat er een die ik ook heb en dat is imho de beste die ze ooit gemaakt hebben.
Mastino vind ik een hele mooie hond alleen jammer wat er de laatste jaren mee gebeurd is, vooral als je ziet hoe het in mijn idee zou moeten : Cane da Presa Meridionale op youtube.
Hout kan ik die van mij niet geven, dat eet ie gewoon op de hele vlonder uit zijn kennel is al verdwenen. En spelen lukt niet alles moet kapot is zijn motto.
Zoek ook geen pitbull proof horloge, wat ik ook zou kopen daar kan niets tegenop. G. shock heb ik laatst bekeken maar zou nooit wat voor mij kunnen zijn qua looks, is niet mijn ding.
Ik ben voor de uitbreiding op mijn bescheiden collectie op zoek naar een horloge wat aan een aantal eigenschappen moet voldoen : Swiss made-automaat-saffier-geen plakmerk. En niet omdat ik denk dat dat het beste is of iets dergelijks maar gewoon om dat ik besloten heb dat ik het zo graag wil. Net zoals ik binnenkort nog een el cheapo Rus gaan aanschaffen, wil het gewoon hebben.
Longines Hydroconquest in het blauw !!!
Kan je niets verkeerd mee doen en is een superklok hoor.
Als je van sportief houdt kijk dan eventueel eens naar de onderste lijn in het gamma van Oris of Fortis. Prijs/kwaliteit niet te evenaren (mijn mening natuurlijk)
En kijk eens wat er met de pitbull is gebeurt !
Allemaal heel jammer.
Ik heb het geluk gehad bij een gepassioneerd kweker te kunnen kopen.
Maar zoals met horloges bijvoorbeeld ook het geval is, kwaliteit kost geld.
Nu zou ik het zelf niet meer durven kopen. Zit te denken aan een goeie Cane Corso.
Ja daar krijg ik ook een beetje jeuk van…
Ontopic: als je wat ziet bij Bijenkorf, koop bij Kruidvat een horloge van 5 euro, lever het in bij aankoop van een horloge en je krijgt 15% korting (tot eind december meen ik). Succes!
http://baselworld.victorinox.com/2014/03/27/introducing-inox-watch/
Vraag me af of deze Victorinox ook pitbullbestendig zal zijn.
grootmokum Schreef:
http://baselworld.victorinox.com/2014/03/27/introd
ucing-inox-watch/
Vraag me af of deze Victorinox ook
pitbullbestendig zal zijn.
Ze denkt v niet
Misschien dat deze pitbull resistant is. Ik bedoel als de kaventsmann triggerfish de druk v n 10 pond c4 bom aankan, dan kan ie misschien de tanden v n ook pitbull aan?
Ok, je zult waarschijnlijk wel nieuwe springbars en bandje nodig hebben :+
Maar t horloge werkt iig nog.
Een honden kweker?
Ben benieuwd hoe dat in zn werk gaat!
Niet kakken Logie .
Glas zal altijd de de zwakke factor zijn, mijn hond hangt niet de hele dag aan mijn arm te bungelen hoor X(
En mijn gekozen nickname was eigenlijk niet eens op mijn hond gebaseerd maar op een scandinavisch rockbandje die ik vroeger wel grappig vond.
En nou weer back on-topic :}
iets kan wel pittbull bestendig zijn, maar mijn hond kraakt het dan toch nog.
Bert
Dan zullen ze wel dikke buikjes hebben!
Hahaha !
Heb ik iets gemist? Waarom wordt de topicstarter zo afgeserveerd?
Haha komt goed, ik heb eeb dikke huid :)-D Heb vandaag bij een juwelier mijn vintage Eterna verkocht en daar heb ik een hele mooi Fortis Flieger gezien. Deze heeft wel heel erg mijn interesse gewekt.Nu hopen op een goede kerst !
Ik heb wel “enkele” horloges ondertussen en merk dat de Fortis Pilot steeds meer draagtijd krijgt. Is door zijn eenvoud en afwerking een horloge waar je van gaat houden. Dus (imho) zeker een aanrader !
Ik vind de Fortis ontwerpen wel wat hebben, inderdaad. (Maar ik ben al blij dat ik even geen duikers zie) Ze hebben alleen een beetje moeite met de ‘12’ op hun modellen…