Waar Seiko SARB065 (Cocktail Time) kopen?

1 like

Daar merk je online dan weer niks van, en voor de lokale kopers verandert er niets…

ik moet bekennen dat ik van 2 a 4% niet meteen een wilde koop bui krijg :wink:

1 like

Volgens mij kan niemand hier jouw impulsen tot aankoop doorgronden…:grinning:

1 like

hahaha nee dat sowieso niet :joy:

1 like

Op watch2day wel van de 80% kortingen daar? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Misschien dat jij vooral beeldend denkt en dus aantrekkelijke visuele beelden jouw meer triggert dan een kil percentage? :grin:

Hi all,

Via een ander forum (xboxworld, jawel) hier terecht gekomen. Ik heb mijn oog laten vallen op de SARB065 en kan niet wachten hem in m’n handen te hebben. De vraag is echter, hoe?

Ik heb hem hier gevonden:

Heb alleen geen ervaring met ebay en vind het vrij spannend voor dit bedrag. Ook wat twijfel om zoiets te bestellen zonder 'm live te hebben gezien omdat ik vrij smalle polsen heb. Nou heeft deze verkoper een 14 day return policy dus die gok wil ik wel nemen.

Wat raden jullie mij aan? Zijn er alternatieven vendors?

De presage heb ik overigens ook overwogen, maar die mist voor mij de finesse van 065.

2 likes

Dat is het nieuwe model, geen sarb065.

Oops, zal nog eens research doen :confused:

1 like

Je kunt eens navragen bij Magi Mercade / SoloJapan. Hij importeert vanuit Japan via Spanje dus geen gedoe met invoeren.

Daar heb ik hem zelf 4 weken geleden gekocht. Uiteraard eerst even gezocht naar goede reviews die mij het vertrouwen gaven.
Uiteindelijk zonder bijkomende douanekosten ontvangen.

In dezelfde week ook de alpinist besteld bij Magi, solo japan.
Deze lijkt de SARB065 niet te hebben. Als je overweegt bij Magi te bestellen, scheelt het €30-40 als je direct per mail besteld ipv via ebay.
Maar eerst maar is bij hem horen of hij de cocktail time uberhaupt heeft.
Succes.

1 like

Ha Rik,

Dat is een behoorlijk scherpe prijs. Hoe stel je vast het dat geleverde horloge echt is en geen namaak? Zit er iets van een bewijsje oid bij?

En wat was de levertijd?

Levertijd was uiteindelijk iets van 2 weken, waarbij hij de langste tijd bij TNT/douane heeft gelegen. Werd overigens keurig op de hoogte gehouden middels track en trace, van in dit geval, Singapore Post.

Het op afstand herkennen of het een echte is gaat slecht.
Voor mezelf geredeneerd dat de winstmarges voor nep hoger liggen bij de zwitserse merken. En daarmee de gok genomen.

Misschien dat iemand anders hier meer over kan zeggen hoe dit aan te pakken.

Ik heb de SARB033 overigens gecombineerd met een Colareb Venezia Gray band, erg mooi.

Hoi Rik67,

Wat is uiteindelijk jouw ervaring met de Sports Watch Store . com? Is de SARB065 echt? Dus, geen namaak?!

Ja hoor de SARB065 is echt. Verzending ging redelijk snel, grootste vertraging was TNT zelf. Zoek ook even op ervaring van anderen, had ik uiteraard ook gedaan.

Bedankt voor je snelle reactie. Heb je toen nog importheffing moeten betalen?

Nope, is denk ik alleen geen zekerheid maar willekeur.

Ok, dat vermoedde ik al. Ik lees op de site van SportsWatchStore dat de SARB065 een lichtblauwe wijzerplaat heeft. Ik dacht dat de originele SARB065 altijd een witte wijzerplaats had. Of ben ik nu in de war met een ander type Cocktail?

1 like