Waar Seiko SARB065 (Cocktail Time) kopen?

Nee, een lichtblauwe wijzerplaat hoort zo.

Hoi Tom146,

Dus, alleen de Presage serie heeft een versie met een witte/zilveren wijzerplaat?

De Presage lijn heeft een heleboel kleuren idd. Maar de Sarb065 is een specifiek model met een lichtblauwe wijzerplaat.

Bedankt voor de toelichting. Ik heb de knoop doorgehakt en hem gisteren besteld bij SportsWatchStore. Nu wordt (af-)wachten. :slightly_smiling_face:

1 like

Dat is het lastigste gedeelte… Veel draagplezier alvast gewenst!

Ennnn gelukt?

Het wachten wordt wel op de proef gesteld. Hij ligt nu al sinds 26 april bij de douane. Dus, ik heb hem nog niet.

Oef. Dat wordt aftikken dus. :moneybag:

Ik denk van niet. Ik heb hem niet taxfree gekocht. Of mis ik iets?!

Ai das zuur. Ik probeer hem nog altijd ergens 2e hands aan te schaffen maar het aanbod is beperkt.

Was bij mij ook, volgens mij zelfs nog wel wat langer. Nog even vertrouwen houden. Ik heb hem zonder verdere kosten uiteindelijk ontvangen.

Da’s goed om te weten. Ik ben in ieder geval blij dat ik toen gekozen heb om hem te kopen, want nu is de prijs alweer met $75 gestegen.

Hij is binnen :slight_smile: Sorry voor de lage kwaliteit foto’s. Ik kan niet anders zeggen dat hij echt moet zijn. Werkelijk een geweldig mooi horloge! En dat voor onder €400!

Deze versie heeft ook nog de laatste versie caliber 6r15D i.p.v. 6r15C. Da’s mooi meegenomen.

6 likes

@MechanicalFreak gefeliciteerd met je aankoop. Ik hoop dat het horloge je bevalt. Heb je uiteindelijk nog invoerkosten moeten betalen?

Ik heb het horloge stiekem ook op het oog na het zien van de presage bij de bijenkorf.

Bedankt! Ik heb netjes btw tijdens de bestelling betaald. Dus, ik ging er vanuit dat ik geen invoerkosten moest betalen. Tijdens het ophalen van het pakketje heb ik ook niets hoeven te betalen. Kortgezegd: Nee, geen invoerkosten.

Zei het toch!
Veel plezier ervan.
Ik heb hem overigens gecombineerd met een grijs leren Colareb band.

Nogmaals dank voor de geweldige tip! Ik was 2dehands waarschijnlijk duurder uit geweest.

Wat betreft de band: Ik wil ook een andere band erop zetten, aangezien de standaardband veel te lang is. Voor mij is een 110/70 een betere maat. Kun je de originele Seiko vouwsluiting overzetten op een standaard band van een ander merk, zoals de Colareb?

Dankje voor je snelle antwoord!

[quote=“MechanicalFreak, post:58, topic:110370”]
Kun je de originele Seiko vouwsluiting overzetten op een standaard band van een ander merk, zoals de Colareb?
[/quote]Ja, geen probleem. Wel even in de gaten houden dat banden van breed naar smaller verlopen richting de sluiting. De vervangende band moet ter hoogte van de sluiting dus wel dezelfde breedte hebben anders gaat het niet passen. Ik heb het alleen niet gedaan om dat ik de bijgeleverde band(met vouwsluiting) origineel en ongebruikt wil houden.

Misschien is de nieuwe cocktail time voor €350 ook interessant https://www.chrono24.nl/seiko/presage-cocktail-auto-3-spheres-data-blue-dial-leather--id8694321.htm

Ik ken de verkoper niet maar het lijkt erop dat het om betrouwbare persoon gaat.