Waar word jij gelukkig van? (Horloge gerelateerd)

Ik was vandaag bij een klant, en die man legt zijn oude Omega naast zich om de tijd te meten van de meeting, terwijl hij in de richting kijkt van mijn Alpina en onze blikken wisselen. En we wisten. ‘Jij apprecieert een mooi horloge, ik ook.’

En dat heeft nu eens niets met materialisme te maken volgens mij, maar ons kent ons, en daar word ik eens gelukkig van.

28 likes

Met een Politie agent een heel leuk gesprek gehad over horloges nadat we samen iemand bij een ongeval hadden geholpen.
Hij vroeg wat voor horloge ik droeg, dat was destijds een gemodde Vostok Amphibia.
Hij droeg een dikke Citizen duiker.

6 likes

Als mijn Omega 2 seconden voorloopt na een zware lichamelijke inspanning.

3 likes

Als de datum van het uitgekozen horloge direct goed staat!

5 likes

Een horloge die de juiste tijd aangeeft.

2 likes

Dat ik me kan beheersen en niet horloges koop die ik me eigenlijk niet kan veroorloven :wink:

6 likes

dat ik 's morgens meteen weet welk horloge ik ga dragen en er niet over hoef na te denken.

Ik word gelukkig van alles wat mooi is. Dat kan een boom zijn, maar ook een horloge, gebouw, dame, uitzicht, kunstwerk, of willekeurig detail zijn.

10 likes

En de heren dan?

3 likes

Het gebeurt me niet vaak dat ik die mooi vind. Ik ben al blij als ik een stijlvol gekleed exemplaar zie.

Ladyboys, daar wordt het al veel beter, Henk. Da witte gij ook.

6 likes

Als het maar een duiker horloge is !

Ik complimenteer een man in een restaurant om
Zijn BB Harrods, kreeg een prachtig verhaal over hoe hij deze met zijn zonen heeft gekocht in Engeland en daarna over wat het horloge daarom betekende etc. Was mooi verhaal iedergeval, daarna vroeg hij naar mijn horloge… en toen hij keek realiseerde hij dat ik ook de Harrods om had. En ik daarom hem
Complimenteerde, de opvolgende glimlach was daarna mooi, kort moment maar mooi :slight_smile:

10 likes

Vostok he. :wink:

3 likes

Mijn beste,

Ik beschik over een onschatbare rijkdom:
“Innerlijke Vrede”.

En als ik mijn 's ochtends mijn horloge om doe,
dan geef ik de wijzerplaat een Zoen.
En zeg daarbij “1-0 voor Coenraad”.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

25 likes

Als ik op vrijdagmiddag mijn Tudor FXD in zijn box leg en deze op maandagochtend nog loopt.
Prima gangreserve :+1:t2:

5 likes

Als een horloge gekozen wordt uit de collectie voor de dag of gelegenheid, maar vooral als een horloge terugkomt van groot onderhoud… toch weer een beetje NA.

3 likes

Dochterlief die al 2 jaar met mijn Casio a168 om loopt, en nu op vakantie al 2 weken de Swatch site aan het afstruinen was.
Daarna bij een dagtrip naar lubljana de vraag krijgen of we samen even naar de swatchstore konden om een horloge uit te zoeken😍
Loopt nu al een paar dagen heel trots naar haar nieuwe horloge te staren😬

15 likes

zo’n 20 keer per jaar de rush van een nieuw horloge om de pols, ook al heb ik al eens eerder een zelfde gehad

5 likes

Ik ken iemand die dat factor drie kan toppen. :wink: En dat ben ik niet zelf.

1 like

altijd baas boven baas hè

1 like