Ik was vandaag bij een klant, en die man legt zijn oude Omega naast zich om de tijd te meten van de meeting, terwijl hij in de richting kijkt van mijn Alpina en onze blikken wisselen. En we wisten. ‘Jij apprecieert een mooi horloge, ik ook.’
En dat heeft nu eens niets met materialisme te maken volgens mij, maar ons kent ons, en daar word ik eens gelukkig van.
Met een Politie agent een heel leuk gesprek gehad over horloges nadat we samen iemand bij een ongeval hadden geholpen.
Hij vroeg wat voor horloge ik droeg, dat was destijds een gemodde Vostok Amphibia.
Hij droeg een dikke Citizen duiker.
Ik complimenteer een man in een restaurant om
Zijn BB Harrods, kreeg een prachtig verhaal over hoe hij deze met zijn zonen heeft gekocht in Engeland en daarna over wat het horloge daarom betekende etc. Was mooi verhaal iedergeval, daarna vroeg hij naar mijn horloge… en toen hij keek realiseerde hij dat ik ook de Harrods om had. En ik daarom hem
Complimenteerde, de opvolgende glimlach was daarna mooi, kort moment maar mooi
Als een horloge gekozen wordt uit de collectie voor de dag of gelegenheid, maar vooral als een horloge terugkomt van groot onderhoud… toch weer een beetje NA.
Dochterlief die al 2 jaar met mijn Casio a168 om loopt, en nu op vakantie al 2 weken de Swatch site aan het afstruinen was.
Daarna bij een dagtrip naar lubljana de vraag krijgen of we samen even naar de swatchstore konden om een horloge uit te zoeken😍
Loopt nu al een paar dagen heel trots naar haar nieuwe horloge te staren😬