Waar zijn de damesmodellen?

Dan ben ik wel nieuwsgierig wat je voor jezelf en voor je vriendin gekocht hebt. Met foto’s uiteraard :slight_smile: :grin:

3 likes

Sorry verkeerde foto

1 like

1 like

Welkom op dit forum Pia, inderdaad niet zoveel dames horloges maar in dit topic komen ze regelmatig voorbij:

2 likes

Welkom Pia, de koosnaam van deze is covergirl (en met 37mm niet te groot voor een dame) lijkt me dus prima te passen bij de door jou gestelde vraag;

2 likes

Deze heeft zij gekregen. 36,5 mm oris automaat. Kan later wel een foto sturen als ze hem om heeft. Staat erg mooi moet ik zeggen

1 like


Welkom hier, hierbij horloge van mijn vriendin die ook horlogegek is geworden.
Succes met je toekomstige aankopen.
Ik zou in iedergeval voor 1 exemplaar gaan in de klasse , rolex , tudor, omega of automaat van oris, seiko enz.

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!

En er zijn best wel vrouwen die horloges verzamelen hoor! Zoek op Gruen en je vindt een paar vintage exemplaren van mij.

2 likes

Welkom Pia!! Ikzelf zit nu een jaartje op het forum, maar inderdaad niet echt actief. Ik weet er niet genoeg van, maar het boeit me wel! Ik lees graag mee en word er wijzer van :see_no_evil:

1 like

En @PetraO niet vergeten!

2 likes

Advertentie uit andere tijden. Don’t kill the messanger…

4 likes

messenger

1 like

Kan ze niet allemaal kennen he :joy:

1 like

Gelukkig ben ik altijd op tijd :upside_down_face:

Ik niet

1 like

Vergeet de tasjes niet!

2 likes

Welkom. Zoals al gezegd: de meerderheid hier is man. Ik ben hier ook terechtgekomen door het zoeken naar een horloge en inmiddels weet ik hoe een mechanisch horloge werkt, ken ik veel merken van naam en kijk ik hier elke dag wel een paar keer.
Horloges die als damesmodel worden aangeprezen, vind ik vaak lelijk en/of te klein. Mijn voorkeursgrootte is zo’n 34 tot 38 mm in diameter, al heb ik ervook een paar die wat groter zijn.In de herenmodellen kun je die soms vinden.
Kijk eens bij Tissot: daar zijn wel leuke modellen van 36mm. Deze bijvoorbeeld:

10 likes