Waarde omega de ville 18 krt

Dat ben ik met je eens. Maar ja, dat is overal schering en inslag, snel je info halen en wegwezen… :confused:

Flikker toch op ouwehoer. Eerst voor je zakenvriendje vragen of je flink binnen kan lopen op een gouwe patek en vervolgens newbee’s de les wijzen en zeggen dat ze op moeten rotten.

2 likes

Zo lekker ongenuanceerd. Heerlijk

1 like

Ja, hopen dat ie nou s hapt. Zo niet zegt 't genoeg over zijn eigen geloofwaardigheid.

Ik ga me er niet in moeien. Vond het gewoon heerlijk lezen tussen al de andere reacties Hahaha.

4 likes

http://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/dameshorloge/?locale=all&p=be&p=fr&p=nl&user=5824336

Komt me bekend voor, niet?

Uh?

Waarom komt je die bekend voor?

Ok, geen quartz, kiezels rondom.
Maar geeft wel een idee toch?

Die is fake.
Omega gebruikt volgens mij geen text als antimagnetic en antichoc op de wijzerplaten.

En vooral niet zoveel ouweneuzel op de buitenkant van de bodem

Ik hoef nergens op te happen, en ik hoef me bij jou zeker niet te verantwoorden. Ik ben bereid iedereen te helpen die daar om vraagt maar ik ben klaar met mensen die alleen maar komen halen. En ik ben ook klaar met mensen die geen normale fatsoensnormen kunnen hanteren…

6 likes

HorloG is - op zeker!!- geen geldwolf, en een horlogeliefhebber pur sang. En los daarvan, ik ben het wel eens met HorloG.

7 likes

+1!

4 likes

Onderwerp is klaar, ellende in de startblokken. Gesloten dus maar