Waarde kenners, zou u uw licht willen laten schijnen over het al dan niet compleet zijn van een horloge?
Het betr. een 126600 uit 2018 ZONDER international garantie kaart?
Hoeveel gaat er dan volgens u van de prijs af?
Dank voor de te nemen moeite
Waarde kenners, zou u uw licht willen laten schijnen over het al dan niet compleet zijn van een horloge?
Het betr. een 126600 uit 2018 ZONDER international garantie kaart?
Hoeveel gaat er dan volgens u van de prijs af?
Dank voor de te nemen moeite
Hoi!
Die bestaat niet.
Graag gedaan.
Door alle dollar tekens even niet goed opgelet, het betr. een 126600
Dank voor de snelle reactie!
Wil je het als percentage of bedrag weten?
thatās right kitt
Het bedrag graag, verkoper en ik zijn het daar niet over eens.
Liefst in $
pics please
Oh, dan heb ik geen idee. Succes.
Als in, hij vindt het full-set en korting = 0, en jij zegt dat het geen full set is en je wil 10% er af? Heeft ie een valide argument voor het ontbreken? Is hij 1e of Xe eigenaar? Wellicht wil hij gewoon ivm privacy zijn naam niet vrijgeven. Moet tegenwoordig bij Rolex op naam ingevuld wordenā¦
Wat iets waard is blijft toch altijd maar wat iemand er voor geeft. Gezien het model en de schaarste denk ik dat dit niet veel scheelt. Enkele procentenā¦
Als het niet goed voelt niet doen, dit soort dingen willen nog wel eens de neiging hebben te blijven knagen na toch een aanschafā¦
Zonder kaart, geen garantie toch?
Verkoper is een bedrijf, waarom deze kaart ontbreekt is onduidelijk
Dan is dat de eerste vraag die beantwoord moet worden
Zoān jonge dweller, nu al zonder garantiekaart?
Ik zou doorlopen, ook al krijg je ā¦eh sorry, ākrijgt uā hem aangeboden voor 8000 dollar aangeboden. Je, oeps⦠āuā komt er nooit meer vanaf en wie garandeerd je/u dat āie niet gestolen is bijvoorbeeld.
En inderdaad, zonder kaart geen garantie tenzij de handelaar zelf garantie geeft. Maar goed, ik zou doorlopen ook al is het lekker goedkoop.
Wens je, verdorie⦠āuā veel wijsheid!
Goed punt. Geen idee eigenlijk. Ik heb mijn Rolex bij een AD gekocht. Hierdoor heb ik zowel een kassabon als de garantiekaart. Ik kan mij niet voorstellen dat als ik nu de kaart kwijtraak zij mij geen garantie meer geven op vertoon van de kassabon. Er is imo geen valide rede om geen garantiekaart te hebben van een zeer recent model. Ik zou er met een grote boog omheen lopen en iets meer betalen voor 1 met afgestempelde garantiebewijsā¦
Verkoper verleent 1 jaar garantie, maar dat is alleen in de USA
Nou zal dit horloge vast niet veel mankeren de eerste 5 jaar, maar bij latere verkoop zal het voor veel mensen een dealbreaker zijn lijkt mij.
Als ik het allemaal zo lees is het wellicht geen AD. En volgens mij heb je een door de AD afgestempelde garantiekaart nodig voor fabrieksgarantie (ik weet het niet 100% zeker, maar dacht dat hier eens een keer gelezen te hebben). Dus ws. heeft hij de garantie āovergenomen van Rolexā.
Misschien kent de handelaar de Nederlandsche volksaard: De laagste prijs betalen en de hoogste service willen ontvangen (en met alle egards behandeld willen worden), en denkt ie āvandaaag even niet!ā. Ik zou dat wel kunnen begrijpen.
Service interval is 10 jaar maar idd later gaat je ook geld kostenā¦als je vaak op Chrono24 enzo zit herken je de horloges waar geen papieren bijzitten vaak aan de prijs.
Als u nu al weet dat het horloge weer verkocht word niet kopenā¦
2018 āfullā set zonder garantiekaart, gaat je geld kosten maar nog belangrijker: verengt de doelgroep.
Ik haak daar op af, zeker bij een jonkie.