Beste chung, dan is dus kennelijk een goede (en aantoonbare?) reden.
Eerst uitklaren, dan inklaren
Tsja, een horloge waar moedwillig geen belasting over is afgedragen zou bij mij niet lekker om de pols zitten.
Ik verkoop mijn horloge aan jou als je extra betaalt voor het ontbreken van de doos! (Ik mag je bericht pas over twintig minuten liken.)
+1
Ik snap dat ook niet.
Ik heb, nadat ik mān moonwatch uit had gepakt, de doos ook weg gedaan⦠Zat een allejezus grote onhandige kist bij die niet in de lade van mān nachtkastje past. Ik had nog een klein horlogedoosje dat veel beter voegt. Het loepje en ātooltjeā dat er bij zat zit in mān gereedschapskist, een brochure over de maan heb ik gelezen en bij het oud papier geknikkerd (stond niets nieuws in⦠āThe right stuffā is een stuk leuker om te lezen) en de garantiekaarten bij mān garantiebewijzen gestoken in een plastic a4 mapjeā¦
Het horloge moet gedragen wordenā¦
Hahaā¦ik denk dat ik jouw voorbeeld gewoon ga volgen met al mn horloges. Puur om een statement te maken. Als we dat allemaal doen is dat gezeur om die doos ook zo afgelopen.
In tegendeel, de dozen stijgen in waarde
p.s. het ging mij niet zozeer om de doos, maar om de ontbrekende garantie kaart
Hoe komt het toch dat mensen niet alles houden wat bij een horloge hoort (boekjes, garantiebewijzen, doos etc?) Nou, ik heb een goed voorbeeld. Van de week horloge opgehaald in Londen. In het hotel boekje en garantiebewijs gecheckt, doorgebladerd en op tafel laten liggen waar al wat kranten en folders lagen. Bij het inpakken in de haast de doos ingepakt en het boekje vergeten erbij te doen. Zojuist gebeld met het hotel en je raadt het al: boekje is door de schoonmakers weggegooid samen met de kranten en folders. Tsja.