Kan iemand achterhalen wat de waarde is van dit horloge? Mijn vader heeft hem sinds 1985 in bezit.
Q&Q is volgens mij een (budget?) sub-merk van Citizen.
Ziet er voor de leeftijd nog netjes uit.
Ik kan het niet zien, maar ik denk dat het geen echt goud is? Kun je dat bevestigen? Als dat klopt zal de waarde heel weinig zijn, ben ik bang.
Ik denk dat het horloge onafhankelijk is van het doosje. Q&Q horloges zijn vaak quartz en het horloge oogt mechanisch jaren 60’.
misschien pre-quartz tijdperk?
Dan heeft het niks met het doosje te maken😜
Lijkt lijkt mij ook, ik ken enkel (goedkope) quartz uurwerken can Q&Q.
Het uurwerk ziet er eerder een mooie frisser handopwinders uit
Ook wel apart…een horloge zonder enige referentie erop. Ergens heeft het wel iets.
Waarde - verkoopwaarde - is nihil. Want niemand, echt niemand, zoekt dit. Is verder helemaal geen onaardig horloge hoor. Voor verzekerde waarde kun je gerust 100 euro invullen, dat geloven ze heus wel.
Nee, da’s een Fix-O-Flex. Meest gehate band ooit. vreselijke harentrekkers zijn het. Heeft ook niets met het horloge zelf te maken, kon je gewoon los kopen. Nog steeds volgens mij!
Wat zou de waarde zijn van de klok?
In dat geval heb ik nog niets gezegd.
Een aanname van mijn kant was dat ze bij elkaar hoorden. Gevaarlijk, die aannames
Heb je een foto van de achterkant? Lijkt wel een vol gouden kastje te zijn of het is weerspiegeling.
Horloge is geen q&q zou ik zeggen. Denk overigens dat de plaat een merk gehad zal hebben maar dat de plaat is “gereviseerd” / de print is weggesleten.
Heb je nog een foto van de achterkant van het horloge?
Edit: Ruud was me te snel af
Ja, dan is het wat anders. Goudmerkje zoeken (in dat geval hooguit 585 = 14K) en dan is het de goudwaarde minus het gewicht van uurwerk, band en glas.
Dat is inderdaad het optimistische scenario als het een gouden kastje is.
Zoek in de kastpootjes, aan de achterkant!
Kast is van 14kt goud in ieder geval dus heeft het horloge nog wel een significante waarde daar door