Leg het eens even uit als je nu een 14270 zou kopen… want dit hele verhaal snap ik voor geen meter.
Ik denk dat elke forummember precies op de hoogte is van de marktomstandigheden, maar I wish you good luck (en als je de zoekfunctie gebruikt hier zul je een boel leren
)
Algemeen: als marktbewegingen makkelijk te voorspellen waren, zouden meer mensen slapend rijk worden.
Zo zijn er ook mensen die zelfhulpboeken kopen in het genre “hoe word ik rijk”.
Zoals P.T. Barnum al zei: “There’s a sucker born every minute”.
Zeker als @TijdIsGeld zo belangrijk voor je is en je slim met de ‘marktomstandigheden’ wil omgaan, kijk eens naar de crypto-valuta? Is hier ook nog wel een topic over te vinden met ‘ enthousiaste’ posters.
En dan komt het moment dat je je klok verkoopt… pak je winst… moet je weer een nieuwe zoeken
En die is intussen waarschijnlijk ook flink in waarde gestegen, met wat pech.
Submariner is waardevaster, en makkelijker te verkopen. Op het moment is de Explorer (full lume, dus vanaf 2016) behoorlijk populair, maar op de langere termijn wint de Sub altijd ( van de explorer tenminste. Niet van de waardevast koning daytona).
Ik las ‘watervastheid’. Dat andere is niet relevant natuurlijk.
Haha. Nu de EMG HFLE2018 soort van geleverd is durf jij je ook weer te mengen in de topics?
En dan ook nog eens met zo’n slechte grap. Sjezus @25tien ff je best doen hè. Dit is niks zo…
Ja sorry… moet weer even inkomen! Ik weet dat jullie beter van me gewend zijn…
Excuses voor de slow start!