Waarom draait die niet?

Hoi, Ik heb hem eindelijk binnen. De pulsar (achterop staat 100028 Vd57-x177)

volgens de leverancier ook wel de PM3193X1.

De leverancier zei me dat de bezel draaid maar doe ik iets verkeerd? want ik krijg er geen beweging in.

4 likes

Draai je wel linksom? :thinking:

3 likes

Van Pulsar draaien ze inderdaad vaker niet. Communicatiefoutje?

Zeker

1 like

Lijkt mij niet want heb het net nog eens nagevraagd en hij zou moeten draaien, maar helemaal niets.

1 like

Je moet ook draaien met een T! :face_with_hand_over_mouth:

9 likes

Als de verkoper daarvan overtuigd is dan zal hij weer hetzelfde zeggen ja. Wie zegt dat dat klopt?

Ja mooi kloten is dat dan. Het ging mij juist om dat ik kon draaien om bepaalde tijd op te nemen.

Zou de bezel of de een of andere manier vast zitten door plakband of zo? Maar ik zie zo niets meer zitten.

Nou weet ik het ook ff niet.

Trek eens van die gele rubber huishoud-handschoenen aan. Krijg je hem daarmee (linksom) niet van zijn plek, dan is er echt iets mis. Lukt het wel, dan draait-ie sowieso nog steeds te stroef.

Horloge zal vast waterdicht zijn. Beetje water kan de boel wat losweken - maar die waterdichtheid kan ik vanaf hier niet checken, at your own risk.

1 like

Heb je beide kanten geprobeerd? Duikers draaien in de regel linksom.

Als het een nieuw horloge is zou ik het terugsturen als de leverancier beloftes doet en het horloge er niet aan voldoet.

@John weet jij het toevallig?

2 likes

Op Timeshop24 zie ik de oranje versie staan met in de specificaties ‘Bezel - fixed’……

5 likes

Ja. Maar dat houd ik voor mezelf.

:fu:t3:

2 likes

Het is geen duiker en als je naar de bezel kijkt dan zie je ook geen vertanding om enige grip te hebben bij het draaien. Lijkt mij dus sterk dat dit wel mogelijk is.

2 likes

Ja nou dan heb ik gewoon pech gehad en gaat die retour. :+1:

1 like

Dude. Het is een chronograaf. Je hebt een hele complicatie om een bepaalde tijd op te kunnen nemen. Zo te zien tot een uur lang.

Ik heb net een stuk of 20 sites nagelopen, en ik krijg het vermoeden dat het wel eens een vaste bezel zou kunnen zijn omdat letterlijk nergens aan staat gegeven dat ie 60 of 120 clicks draaibaar is. Ook bij Pulsar zelf niet.

Nu is dat geen bewijs dat ie vast is, maar mijn vermoeden blijft donkerbruin. Ik denk dat @ErnieP het verlossende woord heeft gegeven.

6 likes

Duidelijk. Dankjewel.

Tijd voor een nieuwe bril ploppie:

Ook die heb je met duikbezels. Niet zo bekrompen Fate

3 likes

Jij dan ook met je duiker Ruudje er staat 10 atm op de wijzerplaat.

1 like