3 puntjes, geen potlood. Het gaat mij er vooral om dat als ik te snel type ik dan stomme type fouten kan maken waardoor het niet meer te lezen is. Thatās it!
Is inficta verder een goed merk? Voor de prijs/ kwaliteit?
Goed plan om ām terug te sturen. Ik heb eens een horloge gehad met nep pushers en subdials, maar die was merkloos en kostte ⬠14,-. (Om maar iets om mān pols te hebben in afwachting van een nieuw horloge met mān andere in onderhoud).
Maar bij een bekend merk (Pulsar is toch Japans, zoiets als Seiko?) zou ik dit niet verwachten. Werkelijk bizar. Tenzij hij ook ⬠14,- kostte⦠dan weet je dat elk knopje dat werkt, is meegenomen.
De Invicta⦠zwart vind ik mooier. Tenzij in je shorts aan en in het water, dan is groen wat speelser en meer zomers.
Ik vind de zwarte ook heel mooi maar de meeste horloges die ik heb, Hebben een blauwe of zwarte donkere layout / wijzerplaat of tachymeter ring. Vandaar dat ik voor groen ga. Beetje variatie.
Staat het niet of valt het tegen dan ga ik voor de zwarte. En ja kritiek is er altijd wel te vinden op het net over horloges.
De ene zegt dat die 60 klicks heeft maar dat er speling in de bezel zit.
Maar voor minder dan 100 euro kun je toch niet veel zeggen. 20ATM en een cyclop erop.
Beetje afwisselingen.
Ik heb filmpjes gekeken op het net en de ring laat zich mooi rond draaien.
Ik heb geen rolex budget maar ook in de mindere klassen zitten hele mooie klokjes bij.
En dan te bedenken dat na jaren zonder horloge een tweedehands smart watch van een tientje mijn eerste zou worden. Haha.
Ik vind horloges gewoon een mooi stukje techniek en een mooi sieraad.
Ik heb ook een zwarte Pro Diver gehad. Niks mis mee. Hij is wel erg dik vind ik. En hij heeft geen saffier glas. Als je dat wil kon dat wel voor die prijs op aliexpress voor de btw wet was aangepast.
[quote=āFate_Amenable_To_Change, post:32, topic:385229, full:trueā]
Duikhorloges worden in het glijdende spectrum van 100-1200 meter water resistentie verkocht, en heel soms nog meer. Veel ervan op 200 meter, maar de ISO standaard is kristalhelder. De Oris 65 is daarmee een volwaardige duiker.
Ook heb ik field-, dressy- en piloten-horloges gehad, en sommige nog in bezit, die 200-300m water resistent waren.
De les is dat niet alle duikhorloges 200m WR zijn, en niet alles wat 200m WR is is ook een duikhorloge.
Ik niet, want geen lume op de secondewijzer.
Ehhh en wat is mijn longiness dan?
GEEN lume geen draaibare bezel, wel een geschroefde kroon en wel 30atm oftewel 300 meter?
Ik vind de zwarte uitvoering mooier, het groen is een beetje harde kleur aan je ogen. Maar dat is persoonlijk. Volgens mij heb je aan de Invicta een goede koop! Schroefkroon en een doorzichtige achterkant volgens mij als ik op hun website kijk. Altijd leuk om de automaat te zien lopen en opwinden.