Waarom horloge niet in duitsland kopen?

Zoals de topic titel al zegt. Kan iemand een reden aangeven waarom ik een horloge niet in duitsland zou moeten kopen?

Ik woon dichtbij Bocholt waar een AD zit van het merk(TH). Ik heb een verkoopprijs van hen gekregen die € 250,- onder de dichts bijzijnde(nijmegen) nederlandse dealer ligt, waar ik ook de prijs heb opgevraagd. Dat is makkelijk geld besparen en ik zie eigenlijk geen nadelen.

Ik ben wel zo dat als het verschil minimaal is ik in nederland zou kopen, maar voor die € 250,- kan ik weer een leuke seiko van kopen ofzo.

Fijne feestdagen.

2 likes

Geen enkele, of het geld klotst thuis tegen plinten?

8 likes

Omdat je beter de NL economie kan spekken. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ik zou hooguit controleren of de garantiebepalingen in Duitsland minstens zo goed zijn als in Nederland

1 like

Ik zie ook geen probleem om in Duitsland te kopen zeker niet als je er zelf naar toe kunt .

1 like

Of jezelf kan laten afzetten door een winkelier die vervolgens van jouw centen lekker op vakantie gaat in het buitenland…

3 likes

Gewoon kopen en besparen. Prijzen liggen in veel buurlanden lager dan in NL. Mijn B&R heb ik ook in Amerika gekocht. Garantie, dan ga je terug naar de verkoper, mits dichtbij zoals in jouw geval, dus geen probleem.

3 likes

Horloge = Uhr
Tijd = Zeit
Verstandig = Vernünftig
Mooi = Schön
Euro = Euro
Wat mij betreft, doen = von mir aus, tun!

Viel spass gewünscht

28 likes

Nee, het geld klotst niet tegen de plinten. Ik val niet onder de categorie “he has his trousers not broken” in het Van Gaalish :grin:.

Je zou kunnen vragen wat de nederlandse AD voor je aan de prijs wil doen.
Als het antwoord niet bevredigend is, lekker naar Duitsland
Nee heb je, ja kun je krijgen…
Succes!

1 like

Heb ik gedaan(nijmegen). De uitkomst staat in mijn openingsbericht.

Ook nog een TH AD uit arnhem die helemaal niets aan de catalogus prijs deed.

Rationeel zijn. Dus Dld.

1 like

Omdat je bij een grijze dealer nog meer kan besparen?

1 like

Dan zou je dus bij een Duitste grijze handelaar nog meer moeten kunnen besparen :wink:

Gewoon in Duitsland kopen. Voor de fabrieksgarantie maakt het niet uit (wèl altijd even checken).

Idd. Even op Chrono24 neuzen. Wel even de reputatie nagaan.

IK heb hem naar mijn idee scherp geprijsd aangeboden gekregen. Er zijn er niet veel goedkoper dan die prijs op chrone24 waar ik uiteraard ook op kijk. En die verkopers( 3 stuks) welke hem goedkoper aanbieden komen allen uit Stuttgart. Das een eind fietsen kan ik je verklappen.

1 like

Chrono24 is sowieso nooit goedkoop.

Tante Riekie laat zich toch rijden? :wink:

1 like

10 likes

Hahaha, die jongens lopen dat toch wel even.

1 like