De verrassende wending heeft gisteren plaats gevonden. Het is geen TAG Heuer geworden. Ook niet in duitsland gekocht. Maar wel een hele mooie waar ik zo mogelijk nog blijer van wordt.
Over twee weken ga ik het horloge ophalen en zal ik hem aan jullie voorstellen in een nieuw NA topic.
Tja ik snap het gevoel wel ,maar de centen is toch waar het omgaat en die winkelier betaald aan het eind van de maand ook niet voor de helft jou hypotheek omdat je zo’n fijne vent vent.
Ik heb precies hetzelfde gehad ,ook bij (ik denk diezelfde winkel in Nijmegen) want echt geweldig geholpen hele aardige mensen en wilde het horloge daar ook erg graag kopen maar kreeg een betere deal bij een ander en dan kijk ik toch naar mijn eigen portefeuille , dat die die winkelier uiteindelijk ook.
Ik heb contact met een Duitse handelaar over Mühle Glashütte klokken waar in Nederland gewoon bijna geen adressen voor te vinden zijn, en als dan stervensduur. Die man is redelijk goedkoop, maar niet de aller- aller- goedkoopste die ik kon vinden.
Maar ik heb nog nooit in m’n leven zo vlot, helder en correct gecommuniceerd met een Nederlandse partij, om van ballententen als Chronext en zo maar te zwijgen.
Een goede prijs kan uitstekend met fatsoenlijke service gepaard gaan.