vermoed ik ook
Kan prima, een horloge in Duitsland kopen. Wel even opletten dat je niet per ongeluk de Duitse dagaanduiding versie mee naar huis neemt. Heb ik ook gedaan, vind het wel leuk maar het moet je smaak zijn.
Merde

Duitse dagaanduiding
Niet zo leuk op dinsdag de 2e.
"DIE 2"
Die 2 neue Kühe
Ja

Wel even opletten dat je niet per ongeluk de Duitse dagaanduiding versie mee naar huis neemt.
Soms is de Duitse dinsdag juist heel toepasselijk:
Allemaal hartelijk dank voor jullie bijdrage(s).
Het krijgt allemaal misschien toch nog een verrassende wending. Ik hou jullie op de hoogte in dit topic of wellicht in een nieuw topic .
Gr,
Jurgen
Ik heb ook geïnformeerd bij de juwelier die ook mijn PRS heeft geleverd. Ik koop ook liever in nederland en in de nederlandse taal, Maar als het prijsverschil te groot gaat worden ga ik niet mijn eigen portemonnee bestelen.
Hij staat zeker niet “buitenspel”. Al helemaal niet na de verrassende wending die er misschien zit aan te komen.
Dan zou ik naar een andere plaats gaan voor een betere deal. Want sinds er een paar juweliers uit Arnhem Centrum verdwenen zijn doet Punte noppes aan de prijs. Daar komt nog bij dat ze volgens mij de enige TH ad zijn in Arnhem.
Jammer want jaren geleden was dat geen probleem.
Volgens mij is het al voorbij gekomen maar ik denk dat je in Nijmegen een betere kans op een betere deal hebt.
Groeten,
Noel.
Volgens mij de enige TH ad in de stad…
Sinds er een paar Juweliers verdwenen zijn doen ze niks meer met de prijs…Jammer vroeger was dat geen probleem.
Groeten,
Noel.
Waarschijnlijk aankomende vrijdag naar Dusseldorf toe. Moet een echt walhalla voor horlogeliefhebbers zijn. Ik hoop daar te gaan slagen voor een Mido horloge. Prijstechnisch weet ik niet of het interesant is.

Waarschijnlijk aankomende vrijdag naar Dusseldorf toe. Moet een echt walhalla voor horlogeliefhebbers zijn. Ik hoop daar te gaan slagen voor een Mido horloge. Prijstechnisch weet ik niet of het interesant is.
Düsseldorf is absoluut een walhalla voor de horlogeliefhebber. V.w.b. Mido heeft m.n. de Galeria Kaufhof een zeer uitgebreide collectie liggen. Ook op de Kö, maar aan de andere kant van het water. Je betaalt uiteraard meer dan on-line. Daar krijg je op de meeste modellen redelijk simpel tot 20% korting Maar ja, voor sommigen is de beleving ook wat waard, zoals ook uit deze thead blijkt
Dank je voor de informatie @lencoth . Ik ga zeker bij Galeria Kaufhof kijken. Is dit warenhuis vergelijkbaar met een warenhuis zoals de Bijenkorf?

Dank je voor de informatie @lencoth . Ik ga zeker bij Galeria Kaufhof kijken. Is dit warenhuis vergelijkbaar met een warenhuis zoals de Bijenkorf?
Zekers, maar wellicht wat groter en luxer.
Dan houd ik deze vrijdag zeker in mijn achterhoofd.
Zeker doen! Ligt niet meer dan 2 minuten van de andere horlogewinkels op de kop van de Kö.
Gaan we zeker doen. Mijn maat die ik intussen ook heb aangestoken met het horlogevirus zal ook zeker zijn ogen uitkijken. Ik heb hem gezegd dat hij ook eens lid moest worden van dit forum maar weet niet of hij het intussen al gedaan heeft.
Gewoon lekker kopen in D als het daar goedkoper is
En dat bakkie slechte pleur van een local dealer mag mij,
nu spreek ik voor mij zelve, gestolen worden
Grt.