Die van mij spreekt anders 2 talen, heeft die van jou toch wat lessen van Dr. Conrad gemist. Spijbelaar
Dat klopt. Communicatie was ook helder en netjes van de duitse juweliers. De juwelier in bocholt zei doodeenvoudig dat ik van elk horloge gewoon 22% van de catalogus prijs kon afdoen. Dat was dan mijn prijs. In mijn geval met de Breitling was het verschil met Kopmels in Doetinchem dan 97 euro in het voordeel van de duitser. Voor dat verschil koop ik liever in nederland.
Wellicht een idee voor jou om eens een prijs aan te vragen. Misschien levert hij ook Mühle Glashütte. juwelier Dirk Schönicke in Bocholt.
22% onder catalogus prijs? Hm. Ik kom met mijn man op 28% onder de catalogus prijs uit. Ik zit geloof ik even goed. Toch bedankt voor de tip, altijd mooi om te weten.
Hoi Crownguard, me net aangemeld op de website. Ik zag je bericht dat je horloges ksn leveren van TH. Bericht was uit 2016. Heb jij die mogelijkheid nog steeds?
Wil een mooi TH kopen als herinnering aan overwinning ziekte. Vindt de aquaracer calibre 7 GMT Batman 43 mm erg mooi.
Ik hoor het graag van je
Gr. Dennis