Waarom ik anders ga verzamelen en 90% weg doe - deel II

Het is weer zover, ik heb weer het punt bereikt dat ik in twee weken tijd zoveel rotzooi binnen heb gekregen waar ik eigenlijk niet dat gevoel van krijg wat ik wel heb met echte mooie aanwinsten. Ik quote uit bijna dezelfde post van 12 januari van dit jaar:

…ik ben de laatste tijd onwijs aan het afglijden in mijn verzamelen, ik koop of bied op bijna alles wat ik even leuk vind en tikt (of zou moeten tikken). Daar erger ik me zelf al een tijdje aan, dan krijg ik weer wat binnen en dan denk ik, wat moet ik er eigenlijk mee? Gaat het in een doos en komt er een paar manden later uit als ik het (meestal met verlies) weer verkoop. Tijd voor een grote schoonmaak! En als ik dan al die rotzooi er uit heb gewerkt koop ik bijvoorbeeld één echt heel erg mooi horloge…

Zo is het nu precies weer. Gaat het me deze keer lukken? Ik denk het niet. Maar opnieuw beginnen is altijd leuk :wink:

Mocht je je van de afgelopen maanden een aanwinst van mij herinneren die je erg mooi vond, mail me dan even of ik die wil verkopen, ik ga redelijk rigoreus te werk. Ik wil geen hoofdprijs maar vooral mijn schade beperken. En dat doe ik liever hier dan op Marktplaats (hoewel ik ze daar wel op ga zetten).

Dag Henrik,

Die Laxa van laatst…Wat is de afmeting van de kast zonder kroon. En wat wil je daarvoor hebben? Doe anders een PB.

Groet,

Richard

Wie het eerste komt, wie het eerste maalt, neem ik aan :wink:

Ja, maar ik weet nog niet of ik die wegdoe, dat is mijn eerste tripple date in semi-perfecte toestand. Ik zal er over nadeneken, als ik 'm wegdoe zal ik contact met je opnemen.

Is goed, Henrik. Ik hoor graag van je. Wat is de afmeting van de kast zonder kroon overigens?

Groet,

Richard

Misschien is het handig om aan te geven welke je weg wilt doen!?

Met vriendelijke groet,

Dat is een erg lange lijst Sam :smiley: Zoek maar op “nieuwe aanwinst henrik” tot een jaar terug :smiley: Dan mis je nog wel de helft maar het is een begin.

Ik weet het niet, maar niet groot, hooguit 35 mm.

Toch denk ook ik dat een lijstje de verkoop zal bespoedigen :slight_smile: Nog leuke Omega’s wellicht?

hans

is het deze ?:slight_smile: http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/antiek_en_kunst/horloges/42504264.html%3Fadcode%3D12da46f8b950ae47d38c812370e81615

Blijkbaar niet :smiley:

Ik heb inderdaad twee Omega’s te koop, een deeltje van mijn aanbod (inl. Omega’s) staan inmiddels op Marktplaats, verkoper is De Keizer (ik zei de gek).

Toch staat de advertentie er nog… zoek maar op ‘50 Horloges’ …(:smiley:

Niet van mij :smiley:

Als ik “nieuwe aanwinst henrik” intik komen er niet eens zoveel hits. IN elk geval weinig waar ik wat mee kan. Veel reacties op andere nieuwe aanwinsten bijvoorbeeld…

Lijstje is toch lekkerderder.

Henrik,
Je maakt het ons zo moeilijk, dat ik je ervan verdenk dat je eigenlijk niet van je horloges af wil :slight_smile:

Hallo Henrik,

Ik heb je een PB gestuurd.

Groet,

Joha

Nee hoor, wat ik verkoop zet ik op marktplaats en horloge.startpagina.nl/markt. Want hier horloges te koop aanbieden/vragen mag volgens de richtlijnen eigenlijk niet :wink:

Ook ik heb je een PM gestuurd, nu maar hopen dat ie weggaat :wink:

Er is ook n magnetron te koop, hiermee deed Hendrik zijn horloges voorverwarmen!