Waarom is "gezocht" off limits?

zucht

3 likes

Als het jou lukt een niet-arbitraire grens te stellen​:joy::joy:. Wel een batterijtje of bandje, maar geen horloge? Oké, wel horloge, maar alleen Quartz. Oh nee, horloges tot 59 euro etc etc.

Je hebt TL2 eerder bereikt denk ik :joy:

Kijk - dat is een constructief antwoord. Zo had ik het nog niet bekeken. Dus om potentiele flippers die vragen af te schrikken?
Ik keek het inderdaad meer uit een bandje, batterijtjes hoek.

2 likes

Maar je vraag is dus waarom niet als TL1?
Nou omdat men een barrière wil opwerpen voor onbekenden die bv om een Rolex vragen en bij afspraak je kop inslaan.

6 likes

Dit antwoord direct was dus makkelijker geweest :slight_smile:

2 likes

Ga nog even door en de software flippert je zo een trustlevel hoger. :slight_smile:

Maar serieus, trustlevels zijn een software-dingetje; maar een moderator kan ook beslissen dat iemand langer - of, bij langdurig irritant gedrag, eeuwig TL-1 blijft.

Bedoel er niks mee hoor. :innocent:

4 likes

Je kunt altijd een topic aanmaken over dit onderwerp, foto’s erbij van het horloge en dan volgen de reacties vanzelf .
Succes :+1:t2:

1 like

Trust level 1, trustlevel 1 noemen is misschien ook makkelijker dan het alles onder trustlevel 2 noemen :slightly_smiling_face:

2 likes

Het is net als hardlopen, je kunt nog zo enthousiast zijn maar een marathon willen rennen zit er niet meteen in, eerst een beetje oefenen dan komt de rest vanzelf.

1 like

Dank voor de aanmoediging. :slight_smile:
Als mijn vrouw blijft aangeven dat ik teveel op mijn tel zit dan ben ik idd goed op weg naar se TL2.

3 likes

Das tegenwoordig een jaar als ik het goed heb

1 like

Je moet er niet op zitten maar typen! :see_no_evil:

5 likes

Het is wel strenger geworden idd.

1 like

Win Hof - The Iceman kan dat wel :rofl:

Ik denk dat je het vaut hebt … ouwe stoker :wink:

1 like

Zo boos.

Het stond er denk ik wel, maar wat onhandig geformuleerd. Anyway, case closed denk ik :stuck_out_tongue: .

1 like

:popcorn:

1 like

Nee zonder gekheid.
Ik dacht dat @fredpanarai1 dat van Jur gehoord had.

2 likes

:beer: ??

Dat zegt misschien meer over Ferry dan over andere TL1’s :stuck_out_tongue: