Yes - Case closed. Heb als puber op dit forum wat meer uitleg nodig. Dank voor alle liefdevolle forumouders voor de uitleg.
Ik snap nu dat het is om overvallers zoals die van Pauper Kabouter tegen te gaan.
Yes - Case closed. Heb als puber op dit forum wat meer uitleg nodig. Dank voor alle liefdevolle forumouders voor de uitleg.
Ik snap nu dat het is om overvallers zoals die van Pauper Kabouter tegen te gaan.
Ik heb daar geen kennis van genomen en meen mij hetgeen ik al aangaf te herinneren.
Weinig zin om dit op te zoeken
Essentie blijft hetzelfde, we hebben een kleine drempel op het forum, wel zo begrijpelijk.
En TL-2 worden is een kwestie van participatie op het forum, niks meer niks minder.
Hier niets te kort aan vanuit mijn kant.
Nee hoor ik heb even teruggekeken in mijn pb’s en Jur zegt inderdaad dat het een jaar duurt.
2023 - 2 keer champagne in Januari.
Onnodig jur roepen werkt meestal niet bevorderend. Topics sterven vanzelf wel uit en zakken dan weg
(Of niet……)
Sorry…zal het niet meer doen.
Tja, het zijn nu eenmaal de regels van het forum. Dus moeten we gewoon geduld hebben, maar zoals ik het begrijp mag het dus wel vanaf TL2. Maar je kunt natuurlijk wel in het blauw kijken wat ze zoal aanbieden, kom je ook al een eind mee.
Maar klopte het dat jij ook een jaar te horen kreeg van Jur?
Gedaan, maar zocht iets specifieks. Ik zal het volgende keer vermommen in een NA post.
Kijk mijn nieuwe horloge, maar zoek eigenlijk nog dit bandje, onderdeel, etc. Iemand die kan helpen?
Iets in die richting.
Klopt, en dat je gewoon geduld moet hebben
Juistem
Net even gecheckt.
Bij de eerste 25 advertenties in gezocht zitten al 2 TL1s
Dus kan gewoon wel
Huh? Ik kan het echt niet hoor.
Hier kan het.
Hier is het “greyed out”
Zijn er favorieten TL-1’s??
#illuminati
Of verplaatst naar ‘gezocht’ door een TL3 / mod?
Ik heb je vraag eerder ook al beantwoord.
Yes - klopt, maar het voorbeeld en onderscheid in wat men kan vragen als te koop was wat duidelijker voor me. Ik zat in de mindset van bandjes, onderdelen, etc. Niet zo zeer het vragen naar horloges.
Dank voor de uitleg.
Lukt echt niet hoor met TL 1 …
Het forum is ook niet in de eerste plaats bedoeld als verkoopkanaal. Het is bedoeld als plaats om met mensen je interesse voor horloges te delen.
(Ver)kopen is, binnen de geldende restricties, wel toegestaan voor actieve gebruikers, maar niet voor iemand die (met alle respect) net komt kijken.